13-14 Juli Kinnekulle foton, kommer de fram?

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
De bilder jag har ligger här (http://picasaweb.google.com/Bempas)

Frågan är om folk får mailen. Har skickat ut ett stort antal mail. Flera delivery failiure (hotmail är kasst att skicka stora filer till) men även flera jag inte fått felmeddelande på verkar inte kommit fram.

Ett par har svarat på frågan och de håller jag på att skicka ut igen och se om det funkar men PMa gärna, om ni inte gjort det det sista dygnet.

En bra ide för folk är att se till att ni har en email som fungerar när ni ber om stora filer. Hotmail gör det inte och inte heller vissa vanliga operatörer som kan ha gränser runt 10 meg per email. Har sgat det innan men gmail.com är kanon och det finns även fler som inte begränsar på samma sätt. Gör fotografer den tjönsten så man slipper skicka flera gånger eller skicka 10 mail till samma person :)

MVH Benny

En bra ide för folk är att se till att ni har en email som fungerar när ni ber om stora filer. Hotmail gör det inte och inte heller vissa vanliga operatörer som kan ha gränser runt 10 meg per email. Har sgat det innan men gmail.com är kanon och det finns även fler som inte begränsar på samma sätt. Gör fotografer den tjönsten så man slipper skicka flera gånger eller skicka 10 mail till samma person :)

MVH Benny[/QUOTE]

Mycket bra sagt (skrivet) ! :tummenupp

Nej en kombo verkar inträffat. Flera har fått bilder men min mail har nog krånglat i kombo med att jag skickat bilder som totalt varit ca 25-30 meg per mail och då kommer de inte fram hos flera.

Har ni inte fått så PMa igen så kommer jag att skicka ut nya mail under kvällen och söndagen (lördag är jag på svensexa hela dagen)

Nej en kombo verkar inträffat. Flera har fått bilder men min mail har nog krånglat i kombo med att jag skickat bilder som totalt varit ca 25-30 meg per mail och då kommer de inte fram hos flera.

Har ni inte fått så PMa igen så kommer jag att skicka ut nya mail under kvällen och söndagen (lördag är jag på svensexa hela dagen)

Du fick med mig på en bild :) Har du lust att skicka över bild nr 76/500. Det var jag som körde motard på måndagen. jjeennss@gmail.com

Tack ska han ha!

Funderar just på om det är så jävligt att min mail blockerar utgående om jag försöker skicka för stora mail.....kan mailen göra det?

Några verkar fått bilderna i skräpposten, kontrollera detta oxå om ni glömt annars verkar det som det funkat nu till de jag skickat till. Bara Elisa som jag har kvar och om någon blivit missad PMa.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back