125R/250R förare se hit! Anmäl er till Anderstorp!

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Antalet 125R/250R anmälningar här hittils för få till Anderstorp. Om inte ytterligare anmälningar kommer in kan det resultera i att klasserna kommer att strykas.

Anderstorp har därför valt att förlänga anmälningstiden till 18/4 23:59 för dessa klasser!

http://www.roadracing.se/sm2007/57/

Hur många är det hittills? Trisst men det är nog klasser på väg bort vare sig man vill eller inte.

Hur många är det hittills? Trisst men det är nog klasser på väg bort vare sig man vill eller inte.

Trist tycker jag, inte för jag älskar 125R men 250R tycker jag har bjudit på grym racing tidigare. Men minimala startfält är inte särskilt upphetsande att se på, som 600std..

14st till 125R (15st krävs tror jag för poängutdelning), så där ser det betydligt bättre ut än 250R där endast nio personer anmält sig.

Några fler borde det nog komma till 250, kan tänka mig några är sena med anmälningarna bara.

Trist tycker jag, inte för jag älskar 125R men 250R tycker jag har bjudit på grym racing tidigare. Men minimala startfält är inte särskilt upphetsande att se på, som 600std..

Även om de kan vara lite sådär i depån så är det ju kul att titta på. Små startfällt gynnar ingen.

Är ävl mycket att det är Anderstorp och kostnader kring det som gör att en del inte anmäler sig, undertecknad inkluderad- fast nu ser man ju chansen till SM-poäng så man kanske skulle anmäla sig. :tungan
Just 250 har ju åderlåtits kraftigt till i år: Cajback, Mårtensson, Oscar och Berra tex.

Är ävl mycket att det är Anderstorp och kostnader kring det som gör att en del inte anmäler sig, undertecknad inkluderad- fast nu ser man ju chansen till SM-poäng så man kanske skulle anmäla sig. :tungan
Just 250 har ju åderlåtits kraftigt till i år: Cajback, Mårtensson, Oscar och Berra tex.

Har man hoj och tid, så ska man köra :tummenupp

Är det inte lite förvånande att det är så få i 125R, det är ju ett antal Juniorer
(4 tror jag) som gått över till den klassen, och det var väl ett skapligt fält förra året.
Var kan man se hur många som är anmälda till de olika klasserna hos ARC?

Det brukar alltid komma några till under sluttampen. Annars som sagt, Anderstorp är dyrt och de kassa arrangemangen som varit ett par år skrämmer bort folk.

Det brukar alltid komma några till under sluttampen. Annars som sagt, Anderstorp är dyrt och de kassa arrangemangen som varit ett par år skrämmer bort folk.

fast sluttampen passerades redan i fredags som var sista anm. datum.. om någon är sen med anm. så är det dags att de anmäler sig NU.

2888772 Tyvärr fullbokad den här veckan, och nästa vecka är det beredskap på jobbet.
Har du mycket kvar?
Motorn ur ramen, vxllåda ska kikas igenom, ny kedja, kolvar, logger och det.sensor, gaffel och fjädring tillbaka, nya lager i svinglänkage, bromsarna gås igenom, ny lack. :)

Hur många har anmält sig till 250 just nu?
När får vi reda på om det blir någon tävling?

Olav

Hmm, vi var ju 22 förra året. Är de 14 anmälda bara svenska förare?
De som kommer från andra länder, anmäler sig de på plats?

11 svenskar och tre norrmän so far, ev. anmälningar genom brev och fax ej inräknade.

Anna Carlsson har visst inte anmält sig än men har påmint henne om att sista dagen är på onsdag. Så åtminstone en förare till i 125 racer.

Vad händer om klasserna stryks, mer körtid åt övriga klasser eller för tight att ändra på nu? :va

Om Anna nu anmäler sig till125R så kan de inte stryka den eftersom det är 15 anmälda. Dessutom borde de kunna slå ihop 125R och 250R utan större problem. SM deltävlingar har körts med färre än det antal som är anmälda nu.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman