125cc klipp SÖKES!

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Shu boyz!

Ska göra en 125cc film till och hade tänkt ha lite mer fokus på andra förare och lite mer en presentation av folket i 125-delen på Sporthoj, självklart i samarbete med Fjollhoj ;)

Så om ni vill synas i filmen som kommer att postas i stora film och bild forumet här på Sporthoj är det bara att skriva msn så addar jag och så kan vi låta internet bekänna färg! :)

/tvålen

Låter kul, ska se om man kan vaska fram nåt. När är "deadline" för att skicka in klipp då?

PEPPO! skrev:
2331149 Låter kul, ska se om man kan vaska fram nåt. När är "deadline" för att skicka in klipp då?

Kommer ... ... så sugen att klippa och ha det NU!!! ^^

men tvålen ja haju inget pro att redigera i =( moviemaker drar jag in mina klipp till men den kan inte öppna dom ? ..

mejje skrev:
Kommer ... ... så sugen att klippa och ha det NU!!! ^^

men tvålen ja haju inget pro att redigera i =( moviemaker drar jag in mina klipp till men den kan inte öppna dom ? ..
Tvålen menar nog att han vill ha klipp som han kan redigera ihop sen. Inte att nån annan ska redigera åt honom :)

Antar att det ska vara nåån sort stunt med? Typ oouili, stoppie, börn, knäskrap osv. Eller kanske nån brutal vurpa?

tvålen skrev:
2330935 Shu boyz!

Ska göra en 125cc film till och hade tänkt ha lite mer fokus på andra förare och lite mer en presentation av folket i 125-delen på Sporthoj, självklart i samarbete med Fjollhoj ;)

Så om ni vill synas i filmen som kommer att postas i stora film och bild forumet här på Sporthoj är det bara att skriva msn så addar jag och så kan vi låta internet bekänna färg! :)

/tvålen
kom ner till skåne :hihi

brorzan har fattat det rätt! Jag vill alltså råa/oediterade klipp!

Helst stunt självklart, men i princip alla klipp är aktuella... t.ex. någon cruising eller fet vurpa som någon sa! :tummenupp

Nja, inte direkt deadline men innan den 26:e Augusti kan man väl sätta som riktlinje.

/tvålen :fyllisar

stoooffe skrev:
2331363 Vi kanske ska fixa nåt som han kan jobba med då?

Du, jag o Loy.
jag är med på det :) vi kanske ska träna lite innan samlingen imorgon?

sen så ska jag antagligen till örebro till helgen så kansk filmar någon där :) lär bli en del spektakulära krascher av mig iaf :hihi

-Rosen- skrev:
2331377 jag är med på det :) vi kanske ska träna lite innan samlingen imorgon?

sen så ska jag antagligen till örebro till helgen så kansk filmar någon där :) lär bli en del spektakulära krascher av mig iaf :hihi

Då kan du åka och hälsa på mig.

-Rosen- skrev:
2331377 jag är med på det :) vi kanske ska träna lite innan samlingen imorgon?

Träna på vad? Jag behöver inte träna på nåt för det gör ändå ingen nytta med min hoj, men du kan träna. :rolleyes:

Afan, ska du göra där?

stoooffe skrev:
2331432 Träna på vad? Jag behöver inte träna på nåt för det gör ändå ingen nytta med min hoj, men du kan träna. :rolleyes:

Afan, ska du göra där?
hehe men ändå, trisst att testa ensam :hihi

om det blir så ska jag upp till deras bana och köra rundor :yoparty

tvålen skrev:
vi diskuterar ju att göra klipp till din film :7peta

Last edited:
-Rosen- skrev:
2331477 hehe men ändå, trisst att testa ensam :hihi

om det blir så ska jag upp till deras bana och köra rundor :yoparty

vi diskuterar ju att göra klipp till din film :7peta

Ja, jag vet.. Men jag skulle helst vilja ha klippen eller dom som redan har klippen i den här tråden... Diskutera hur och när ni ska filma kan ni göra på msn eller via PM. :tummenupp

Ska lära mig lite först, sen kanske du hinner få ett klipp. Riktigt svårt att gå upp på baken.

har nog några filmklipp från i vårast som jag inte har redigerat ännu....men ska se om jag kanske snart filmar ngt mera så hör jag av mig:)

Kom igen nu! :argpådato :tungan

Introt börjar bli fett! Saknar en massa härliga klipp från er!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman