Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........ 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjet skrev:14e juni tidigast...![]()
Miss_Orchidee skrev:Känner du ingen mer då?? ser nästan aldrig nån 125cc.....om ja inte tittar mig i spegeln då.......![]()
"Objects in mirror tend to disappear"cRoC skrev:"Objects in mirror tend to disappear"
Miss_Orchidee skrev:och vad menar du med det då......![]()
cRoC skrev:istället för "Objects in mirror are closer than they appear".. ?
Poffer skrev:Hade du sagt till förra sommaren såVi är 6 stycken här som kör/körde 125:a. Iofs är jag nog den enda som byter upp mig iår som det ser ut nu
![]()

Miss_Orchidee skrev:Känner du ingen mer då?? ser nästan aldrig nån 125cc.....om ja inte tittar mig i spegeln då.......![]()

weeeiii skrev:jag bor i Angered, Ca 1mil norr om GBG.
är ofta inne i gbg o kör,så!!! om du känner dig ensam så PMa mig så kan vi säkert ta en lite tur nån dag!![]()
![]()
vardå? själv bor jag i lövgärdet och har en annan pooler som också kör 125... får dra utt och dega på bågarna någon gång! Lingonpoeten skrev:asså du bor i angered din gettoboy?vardå? själv bor jag i lövgärdet och har en annan pooler som också kör 125... får dra utt och dega på bågarna någon gång!
ha det
Lingonpoeten skrev:asså du bor i angered din gettoboy?vardå? själv bor jag i lövgärdet och har en annan pooler som också kör 125... får dra utt och dega på bågarna någon gång!
ha det
Miss_Orchidee skrev:Hallå killar, om ni ska ut så får ni inte dra utanm mig! jag vill oxå förlja med!!!![]()
ni får skicka pm t alla när vi ska ut! lova det!!![]()

_Karlstrom skrev:Pm:a mig också skulle vara lite roligt att slippa köra ensam![]()
Bor i Floda 3mil åt Alingsås hållet från göteborgweeeiii skrev:de va vist mer 125r i gbg än ja trodde?? var bor ni alla, står ju bara göteborg på profil...
Miss_Orchidee skrev:Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |