125cc folk nära Jönköping?

jag bor i lkpg hör av dig.

NSR_Martin skrev:
Tjena

Tänkte höra om det tillkommit några 125a åkare här under sommmaren, som inte bor allt för långt bort från Jönköping? Skriv här isf, så kanske vi kan köra en runda nån dag.

//Martin

Jag är på om det blir nån åkning dock bara på helger pga av att jag är i växjö på vardagarna.

Jag kan tänka mig att hänga med en sväng någon gång. Bara det är på en helg för annars blir det svårt.

Estremo skrev:
Jag kan tänka mig att hänga med en sväng någon gång. Bara det är på en helg för annars blir det svårt.

Skitgött.. men klart det blir en helg i så fall :).. bor du långt ifrån jönköping eller?. :)

steffo skrev:
Jo? :va, Man åker ner till jönköping, hämtar upp Martin :tungan

Åker vidare ner till mantorp då man varit så klok så man åkt ner när det är något kul där. Sen när det är slut åker man tillbaka till jönköping och testar vägarna där omkring. Fin stad det där.. :)

BTW, skynda dig hit nu då så vi kan cykla till skolan..

LOL du har verkligen koll på det här med geografi :rofl

Mantorp ligger i Linköping som ligger 100km från Jönköping typ. Givetvis uppåt inte neråt för då kommer du till min bana.

philsson skrev:
Skitgött.. men klart det blir en helg i så fall :).. bor du långt ifrån jönköping eller?. :)
15 mil ungefär men blir det en helg kan jag passa på att hälsa på släkt och sådant samtidigt så det är inga problem.

Estremo skrev:
15 mil ungefär men blir det en helg kan jag passa på att hälsa på släkt och sådant samtidigt så det är inga problem.
Aja visst. :D säg till när du är på väg dit då så kan man ju dra en sväng.. jag har 6 mil till Jönköping söderifrån men går skolan där .. :P

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...