125cc åk. MC klubb titta hit ni som är intresserade

e ni på?

• Antal röstningar
    0
Ojjemän, lägg colan på kylning.

Yeah, aj äm the spammer :yoparty
NSR_Martin..........181
philsson..............153
SolitudE..............84
zpeppy...............52
Solid snake..........44

NSR_Martin skrev:

NSR_Martin..........181
SolitudE..............84
zpeppy...............52
Solid snake..........44

Frågan är vad Solid gör här så mycket? :va (Det gör inget iofs)

Har du dåligt med kompisar i skåne? :hihi

NSR_Martin skrev:

NSR_Martin..........181
SolitudE..............84
zpeppy...............52
Solid snake..........44
titta bara hur många trådar jag har startat.. :rofl

NSR_Martin skrev:
:pannkyss
Missade ju ditt inlägg innan... Hojta till när du fått lappen så kommer jag, och säkert nån mer ner o hälsar på dig!
jasså? trevligt trevligt att ni vill komma!=) haha=).. hoppas på att ha det den 9maj.. men får se.. klarar man det så gör man annars blir det problem:P hehe..

_mini_ skrev:
jasså? trevligt trevligt att ni vill komma!=) haha=).. hoppas på att ha det den 9maj.. men får se.. klarar man det så gör man annars blir det problem:P hehe..
klart du klarar det :tummenupp och om inte så!!!! tar du det igen....

philsson skrev:
klart du klarar det :tummenupp och om inte så!!!! tar du det igen....
Man ska inte vara för säker:P hehe.. men hoppas på det i alla fall :P nä men det kommr nog gå bra=).. hehe.. när åker du å hämtar hojen?

_mini_ skrev:
Man ska inte vara för säker:P hehe.. men hoppas på det i alla fall :P nä men det kommr nog gå bra=).. hehe.. när åker du å hämtar hojen?
ska åka med farsan upppåt landet idag och så hämtar jag hojen imorn bitti.. hemma på söndag morgon.. ser fram emot det!!... äntligen! hehe.. :D (väntat hela veckan)

Wiee, nu har jag krängt både bak o framdäck på huskyn, verkar inte som jag punkterade nått heller :D Tog bakdäcket idag, framdäcket igår... Bakdäcket verkar som det krängde ut direkt :tummenupp

Eleven :yoparty

NSR_Martin skrev:
Wiee, nu har jag krängt både bak o framdäck på huskyn, verkar inte som jag punkterade nått heller :D Tog bakdäcket idag, framdäcket igår... Bakdäcket verkar som det krängde ut direkt :tummenupp

Eleven :yoparty
hur ska man punktera slangfria! :D eller är de inte de?. :va

philsson skrev:
hur ska man punktera slangfria! :D eller är de inte de?. :va
Det är en endurohoj, när man kör över stock o sten vill man ha slangar, blir ju punktering lättare annars, o om man slår igenom fjädringen så tål det väll det bättre med...

om man skulle ta lite sandpapper o rugga upp däcken på sidorna sissta millimetern så man slipper lowsida när man ska försöka fotpinneskrapa, hehe... Hade varit tufft o lyckas, man ligger lååångt ner då :yoparty va inte allt för långt ifrån idag... Synd att man inte fick med det på film.

NSR_Martin skrev:
Det är en endurohoj, när man kör över stock o sten vill man ha slangar, blir ju punktering lättare annars, o om man slår igenom fjädringen så tål det väll det bättre med...

om man skulle ta lite sandpapper o rugga upp däcken på sidorna sissta millimetern så man slipper lowsida när man ska försöka fotpinneskrapa, hehe... Hade varit tufft o lyckas, man ligger lååångt ner då :yoparty va inte allt för långt ifrån idag... Synd att man inte fick med det på film.
hehe du sa de. :tummenupp du får visa mig när jag är i jkpg nästa gång.. blir väl nån gång i höst.. om inte i sommar..

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back