NSR_Martin
Vill man så kan man.
Du har fortfarande inte svarat på vad han kör för hoj 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
philsson skrev:Du svarade inte på tvåan
Lista!
Jag kommer förmodligen på träffen den 19 mars:
1. NSR_Martin
2. Zpeppy
3. Philsson
4. Jasniklas![]()
5.
6.
7.
osv..
Klart du får åka med mig, men det kostarsolitude skrev:Lista!
Jag kommer förmodligen på träffen den 19 mars:
1. NSR_Martin
2. Zpeppy
3. Philsson
4. Jasniklas![]()
5. SolitudE (OM åka med någon?)
6.
7.
osv..
philsson skrev:du ska veta att vi 125 åkare blir kallade blöjknuttar eller wannabies (orka stavning). så så stora är vi inte. fortfarande små 2taktsmotorer.. inte långt ifrån moppe faktiskt.
philsson skrev:Jo jag hoppas att någon/några har med sig kamera.. kanske tillockmed är så att någon har tankkamera så man kan filma när vi åker.. vore toppen.![]()
philsson skrev:martin!.. han kör TZR 87!![]()
PollySmurf skrev:Snackar ni om min hoj nu ?![]()
Vad är det med den?![]()
zpeppy skrev:Annars så kommer nog jag kanske köra med kamera på tanken men jag är glad om jag slipperSå gör du det
![]()
Ja de går ju iofs. De skulle bli rätt coolt å filma när en hoj kör om och har de från båda hojarnaPollySmurf skrev:Vi kan ha flera som gör det![]()
zpeppy skrev:Ja de går ju iofs. De skulle bli rätt coolt å filma när en hoj kör om och har de från båda hojarnaBlir skitfint! Så vi kör båda två med kamera. Men har du köppt det dära kamerafästet härifrån forumet?
Joo de funkar ju det medNSR_Martin skrev:Tvättsvam och silvertejp fixar biffen annars![]()
Bland annat ja, han har kört med det flera gånger, tanken är ju klarlackad såzpeppy skrev:Joo de funkar ju det medKörde väll Goffe med på kortegen
![]()
zpeppy skrev:Tjenna Mv Agusta!
Rätt ny här på forumet, kul att du är här men ja undrar vad de är för hoj du har. Är det en sån här?
Du har ingen bild som är mer än 3*3 pixlars upplösning, ungefär...?Mv Agusta skrev:Jadå här kommer en bild på min också. Hoppas för ditt eget bästa att du verkligen tycker ljuddämparn är snygg.Ska byta den så fort ja har råd.
Hoppas detta blir en seriös klubb nu bara, men det ser ju rätt ok ut redan.
NSR_Martin skrev:Du har ingen bild som är mer än 3*3 pixlars upplösning, ungefär...?
MSN?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden