jaja.. synd det i så fall.NSR_Martin skrev:Skulle inte tro det, om jag fattat det rätt så ska man va "gatlaglig" på banan, alltså, hojen och förare måste va lagliga för gata sas....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jaja.. synd det i så fall.NSR_Martin skrev:Skulle inte tro det, om jag fattat det rätt så ska man va "gatlaglig" på banan, alltså, hojen och förare måste va lagliga för gata sas....
philsson skrev:När ska du sluta klanka på folk för att de kör utan kort.. !..Det är inte din ensak.. sen har jag faktiskt ett A1 kort.. så helt okvalificierad är jag inte..
Sen att ta några provrundor är skillnad mot att åka 20 mil till en bana!.
![]()
Skärpningphilsson skrev:jaja.. synd det i så fall.men kollade dom upp era hojar om de va lätta föresten?.. man kan ju hävda det annars att det är en lätt.. tittade dom ens på era körkort?.
jaja.. men asså jag tycker man borde kunna få köra där om man har A1 kort liksom..NSR_Martin skrev:Skärpning
Nej, dom kollade inte upp våra hojar, men sluta mygla förfan, skaffa kort innan du kör bana om dom nu vill att man ska ha det, visa lite repeskt, dom är hojfolk precis som vi.
Varför sålde du NS så fort o köpte ny om du nu är så körsugen? Det är ju bara o gilla läget nu.... SÅ, nu har jag gnällt klart för idagphilsson skrev:jaja.. men asså jag tycker man borde kunna få köra där om man har A1 kort liksom..men men.. nu slutar vi tjafsa om sånthär.. du börjar likna solid snart..
![]()
NSR_Martin skrev:Varför sålde du NS så fort o köpte ny om du nu är så körsugen? Det är ju bara o gilla läget nu.... SÅ, nu har jag gnällt klart för idag
Solitude, hakar du på bankörning 11 maj? Och boschjan?
Hade jag lånat pengarna av mina föreldrar till RGVn så hade jag ju haft kvar.. men när man ska betala en eländig ränta på skiten så vill man inte ligga ute med 2 hojar..NSR_Martin skrev:Varför sålde du NS så fort o köpte ny om du nu är så körsugen? Det är ju bara o gilla läget nu.... SÅ, nu har jag gnällt klart för idag
Solitude, hakar du på bankörning 11 maj? Och boschjan?
sätt på inlinesskydd över stället annars..NSR_Martin skrev:Knäskrapade i ådalsfallet![]()
Va bara tvungen o se om det gick, måste sluta med det nu, känner att det kommer börja gå lite väl illa åt goretexstället annars![]()
Har ett par sånnadär skridskobenskydd eller vad man kallar dom liggandes, tanken har slagit mig.philsson skrev:sätt på inlinesskydd över stället annars..gött att du lär dig.. go känsla!!..
hehe precis.. men du lär digNSR_Martin skrev:Har ett par sånnadär skridskobenskydd eller vad man kallar dom liggandes, tanken har slagit mig.
Lär va helgo känsla när man kan åka med knät i backen en genom halva kurvan typ, nu tar man ju upp det direkt för man inte vill slita hål på stället![]()
philsson skrev:hehe precis.. men du lär dig![]()
Jag vill också köpa skinställ.. men man kan ju börja med att ta MC kort först..![]()
tyvär så får jag lägga köpet på hyllan tills jag fått pengar över.. måste ta kortet och betala av hojen först..SolitudE skrev:Läs här under..![]()
Vad va det för storlek på ditt? Det som jag testade här hos mig alltså.SolitudE skrev:Läs här under..![]()
NSR_Martin skrev:Vad va det för storlek på ditt? Det som jag testade här hos mig alltså.
Tack... Hade tänkt o sticka till göteborg o kolla på skinnställ... Spyke....SolitudE skrev:Det är storlek 48, men IXS har ju konstiga storlekar, det är lika stort som ett Dainese 52.
NSR_Martin skrev:Tack... Hade tänkt o sticka till göteborg o kolla på skinnställ... Spyke....
http://www.superbike.se/spyke/vortexsuit_blue.jpg
Finns ju inga finaSolitudE skrev:Eller så gör du som oss andra, köper dig ett halvår gammalt ställ för halva priset..![]()
Kolla vad jag hittadeSolitudE skrev:Eller så gör du som oss andra, köper dig ett halvår gammalt ställ för halva priset..![]()
NSR_Martin skrev:Kolla vad jag hittade
http://www.blocket.se/view/4787641.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
Men jag tror det är fel storlek för mig, blir nog för kort i benen
Och vadå 13 000 nypris? Kostar 8000 på superbike.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |