125cc åk. MC klubb titta hit ni som är intresserade

e ni på?

• Antal röstningar
    0
NSR_Martin skrev:
Det verkar som att alla NSR av nyare modellen som är importerade från tyskland har CRM cylinder o kolv, topplock samt avgasportar.

Nejdå finns Tysk importerade NSR med original NSR cylinder också..

Varför landsväg?

Ni landsvägspojkar kan ju tjafsa på...inga grusmän som vill ta ett riktit race mot "grusvägarna konung" (bossjan)??? :yoparty
Det är ju på gruset man får visa om man är sicklig eller ej...gasa på en lång raka kan ju farmor också göra! :D :D :D

bossjan skrev:
Ni landsvägspojkar kan ju tjafsa på...inga grusmän som vill ta ett riktit race mot "grusvägarna konung" (bossjan)??? :yoparty
Det är ju på gruset man får visa om man är sicklig eller ej...gasa på en lång raka kan ju farmor också göra! :D :D :D
Det är därför vi inte kör raka vägar, det kan ivlken idiot som helst :fakta

Jag ställer gärna upp på grusbusrunda!!! Får hoppas snön smälter bort från grusvägarna snart...

Måste ha nytt bakdäck... Fattar inte varför det tar slut så fort :D (nej, jag har inte börnat stillastående typ nånting, lovar, gjort två eller tre rullbörnisar, thats it.... Det är puuuuree idiotkörning som gör det ;) )

Last edited:
NSR_Martin skrev:
Möjligt, hur vet du att det är NSR cylinder förresten...? Avgasportens utgående axel o därvid eller?

Mjo, Alså du kollar ju om avgasportarnas styr axel är kopplad via fjäder eller vajer i främre/bakre läget. NSRérns cylinder är fjäder belastad fram och vire justerad bakåt.

Annars tror jag inte det ska vara nån större skillnad på dom.

NSR_Martin skrev:
Det är därför vi inte kör raka vägar, det kan ivlken idiot som helst :fakta

Jag ställer gärna upp på grusbusrunda!!! Får hoppas snön smälter bort från grusvägarna snart...

Måste ha nytt bakdäck... Fattar inte varför det tar slut så fort :D (nej, jag har inte börnat stillastående typ nånting, lovar, gjort två eller tre rullbörnisar, thats it.... Det är puuuuree idiotkörning som gör det ;) )

Du kör la med riktiga crossdäck? Dom slits fort mot asfalt.

Padde skrev:
Mjo, Alså du kollar ju om avgasportarnas styr axel är kopplad via fjäder eller vajer i främre/bakre läget. NSRérns cylinder är fjäder belastad fram och vire justerad bakåt.

Annars tror jag inte det ska vara nån större skillnad på dom.
Mjo precis...Dumt att det är CRM cylinder från början.. Hade du NSR cylinder från början?... Topplocket skilljer det mkt på med...

NSR_Martin skrev:
Du är ju fan inte sann :D :kocko

Nähä? Tro mig inte då jävla fuckohelvete, du tar ju inte åt dig minsta lilla fakta, fråga vem som helst om däcken slits som fan på asfalt, gör det så ska du se hur fel du har som vanligt.

NSR_Martin skrev:
Du är ju fan inte sann :D :kocko

Du har inte funderat på att crossdäck är mjukare än asfaltsdäck?

Nej martin det är inte din grymma effekthoj som äter backdäcket, det är backdäcket som äter sig själv.. tyvär :lol

NSR_Martin skrev:
Du är ju toalt pantad, du har inte funderat över stilen på mitt innlägg?

Klart som fan jag fattar att crossdäck slits fortare, mindre anläggningsyta och framförallt skitmjukt skitgummi från billiga skitdäck! :fakta Sen att det typ bara är bakhjulet som har slits har ju sin anledning...

Ni är ju roliga, har ni några fler NYHETER ni kan dela med er av? :D

Du måste vara den personen som är mest lol på hela sporthoj.

Förresten så kan jag stava, mer än vad du kan....

Philsson, fått ramen än? Upp med bilder isf...

Solid, inlägg rapporterat.... Tagit bort mina inlägg som även dom va onödiga. Hoppas du skärper dig. Och sluta tracka ner o tro att jag är en nolla, så slipper du komma med pantade kommentarer...Bara ett tips i all välmening från min sida.

Last edited:
NSR_Martin skrev:
O du säger att JAG försöker skapa diskussioner :rolleyes:
Gå o lägg dig förfan, o lägg dig inte i sånt som du inte vet nånting om eller egentligen ha med o göra....

Over and out for me....

Philsson, fått ramen än? Upp med bilder isf...

Åhnej, du fick mig verkligen där, japp verkligen.

Läs dina egna inlägg o se vem fan det var som började. :kocko

bossjan skrev:

Kom bara baby ;)

Vart ligger Mullsjö? Jag vill ha någon att åka med :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma