125a på slangen

Re: nån som säljer

forna skrev:
nån som säljer en kdx då?eller är den fortfarande populär :P vad kostar den ny å vad kan man hitta en begagnad sån för?

Begagnad kostar den ca 10 000 och uppåt... Finns bara 91: or och 91: or som såldes som 92: or (nått sånt) Nya vet jag inte om det finns i sverige..

Jag lyckas gasa(+rycka) upp min gamla ts med 16 HK... Fattar igentligen inte hur den klarar av det??? Med 22 hk borde det juh gå lite lättare iallafall.

Har ett problem bara. När jag väl har fått upp den och ska växla till tvåan så hoppar neutralen i så jävla lätt. Det är samma när jag kör vanligt men när jag sedan stannat med hojjen så måste jag slira med kopplingen för att jag ska få i den.

Nån som vet vad det är för fel????

Att slå av - på, på gasen på ettan funkar oftast bäst på min klump.

Crazy Camel skrev:
Jag lyckas gasa(+rycka) upp min gamla ts med 16 HK... Fattar igentligen inte hur den klarar av det??? Med 22 hk borde det juh gå lite lättare iallafall.

Har ett problem bara. När jag väl har fått upp den och ska växla till tvåan så hoppar neutralen i så jävla lätt. Det är samma när jag kör vanligt men när jag sedan stannat med hojjen så måste jag slira med kopplingen för att jag ska få i den.

Nån som vet vad det är för fel????

Hur blev det 16 hk i din, är den strypt för det uppger väl ändå inte tillverkaren?
offroad 125or har kraften lägre i registret än sport125orna, sen spelar utväxling och som nån sa styret och sen är lång mjuk bakfjädring en fördel med.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back