125a klubb?

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
Har letat på nätet men inte funnit någon 125a klubb i hela Sverige!Någon som är med på att dra igång en?Fixa en sida,träffar, turer osv...

Skulle va skit kul! Men synd att alla bor så långt i från varandra! men vi kan ju lägga upp bilder/filmer och annat iallfall!

Olle_TZR skrev:
Skulle va skit kul! Men synd att alla bor så långt i från varandra! men vi kan ju lägga upp bilder/filmer och annat iallfall!

Lawbreakers MC....inte bara 125:or men nästan :rock

Vi hade ju det innan, 16 st blev vi men pga bristande intresse så blev det inget mer.

Förresten så är väl Lawbreakers bara för er i Tibro?

Blueberries MC finns ju. Inte riktigt en 125 klubb då dom flesta börjar gå över till större hojar nu men vi håller till i stockholmsområdet. Har vart lite tamt med träffar på senaste tiden efter som vissa sviker oss med lumpen och andra med att bara köra bana. :rolleyes:

EBS skrev:
Blueberries MC finns ju. Inte riktigt en 125 klubb då dom flesta börjar gå över till större hojar nu men vi håller till i stockholmsområdet. Har vart lite tamt med träffar på senaste tiden efter som vissa sviker oss med lumpen och andra med att bara köra bana. :rolleyes:
vaddå?
vem syftar du på egentligen?
förstår ingenting.
:rolleyes: :p

EDIT: nej förresten...jag skulle väl aldrig göra något sådant olagligt som jag skrev här nyss. nejnej. ähh...skitsamma. :crash

Last edited:
Estremo skrev:
Vi hade ju det innan, 16 st blev vi men pga bristande intresse så blev det inget mer.

Förresten så är väl Lawbreakers bara för er i Tibro?

jo, det är väl tyvärr så...........finns inte mycke folk häromking dock :rolleyes:

SpeedAbuser skrev:
vaddå?
vem syftar du på egentligen?
förstår ingenting.
:rolleyes: :p

EDIT: nej förresten...jag skulle väl aldrig göra något sådant olagligt som jag skrev här nyss. nejnej. ähh...skitsamma. :crash

nej nej jag vet inte... det va nån i klubben som surra om nått sänke som sålde sin 125a strax innan licenstagningen... :rolleyes: tror det iförsig va bangaren som ligger å fryser i ett tält uppe i boden nu som snacka så... ;)

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back