125:or i Falkenberg, Varberg,

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Ni som har 125:or runt om Falkenberg eller Varberg kan väll höra av sig, skulle vara kul att köra lite med er!

AAA fan , tror jag har sett dig nere i falkenberg en dag, Har du en blå.vit hoj.
Jag kör en Svart Ns125f. Men kom ner nu den 26/5 till motor banan, så kan alla som vill köra!, typ 300:- att köra men gratis att titta! Kom ner vetja!

nää jag kör en svart röd rd med röda fälgar.. jaa jag ska nog dit får se.. farsan kör ju i oldknutters samtidigt på onsdagar=(.. dom på motorbanan kör ju som fan! helt tokiga! det är inte du som kör med en svart nsf i tvååker??

Nää jag har kör i Falkenberg, men har varit i Tvååker någon gång, men fan vad gött då kanske vi möts på banan då, Skall se efter en röd svart RD går ju inte att missa!: Skall du köra med eller!

Modin ingen tvingar dej att läsa tråden:).. nää det är la inte värt att köra bland dom... kommer ju se ut som ett rundmärke då ju=).. har en skyllt med övningskör under reg-skyllten med.. går inte att missa.. om jag kommer dit vill säga

SmackMan skrev:
Modin ingen tvingar dej att läsa tråden:).. nää det är la inte värt att köra bland dom... kommer ju se ut som ett rundmärke då ju=).. har en skyllt med övningskör under reg-skyllten med.. går inte att missa.. om jag kommer dit vill säga
men tänk om alla skulle snacka i en tråd.. det hade ju blivit jätte jobbigt! :fakta!

Värkar inte bli någonting idag medans det rengar , J_vla K_K väder!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...