matte@honda
4-takt e fett
nån på 125a i sydvästra skåne som känner för o dra en vända nån dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
matte@honda skrev:nån på 125a i sydvästra skåne som känner för o dra en vända nån dag?
matte@honda skrev:nån på 125a i sydvästra skåne som känner för o dra en vända nån dag?
paddesputnik skrev:jag är också på!

SkorvKalle skrev:Varför inte?![]()
Solid snake skrev:Då e vi 8-2 alltså 6 st!![]()
Ni som inte har kört med mig o Xceed innan, ni ska bara veta att det inte är laglig hastighet direkt, ni får nog ligga på rätt bra med era cbr 125r.
![]()
Padde hängde på ganska bra när han kom upp i fart idag, men i axx så försvann han bakåt.![]()
Padde skrev:Men ursäkta då att VISSA kör original. Nää, Men seriöst, Du har bra malle i din TZR i acceleration.
![]()
![]()
Solid snake skrev:Mm, när kommer trimblåset på då?
I helgen kan vi mecka på det!!![]()
Solid snake skrev:Jo, xceed:s mito hänger inte på min på 1an o 2an!![]()

Solid snake skrev:Då e vi 8-2 alltså 6 st!![]()
Ni som inte har kört med mig o Xceed innan, ni ska bara veta att det inte är laglig hastighet direkt, ni får nog ligga på rätt bra med era cbr 125r.
![]()
Padde hängde på ganska bra när han kom upp i fart idag, men i axx så försvann han bakåt.![]()
SkorvKalle skrev:jasså de e sånt som gäller, mja då får jag väl lugna mig ett tag att hänga på medan jag kör in nya cyllen

Solid snake skrev:Vi kan ta det lugnt om du vill hänga på!![]()
Känner du inga med 125a som kan hänga på?![]()
ska försöka åtgärda detta så snabbt som möjligt. Det skumma var att jag kollade på det igårkväll, justerade lite o sen gick som den som den skulle, skruvade på allt, körde en repa till.. jadå, allt går fint. Vaknar imorse, slänger på sig all utrustning och kör till skolan, innan jag kommit 10 meter konstaterar jag att den går som skit igen! vafan! ska ut och kika på det snart igen^XceeD^ skrev:tsss...snacka skit![]()
Borsiin skrev:Det är bara att inse fakta xceeD kan inte hänga med någon knappt sin farmor på trampcykel :LOL

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |