125 & 250cc Linköping??

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
Hmm, 7 st respektive 14 st anmälda och betalda till 125 och 250cc inför SM i Linköping. Brukar det vara så lågt antal 3 dagar innan?? :confused:

Har jag missat något här, är det tävlingar som krockar? :va

Vore riktigt tråkigt om det inte blir fler i dessa klasser för det är ändå huvudklasser. :död

Skulle tro att folk betalar på plats. Vet iofs att två faller bort från 250cc innan start. Men att det finns några som inte är anmälda än som nog kommer också.

edit: Vet inte när listan på LMS uppdaterades senast heller iofs.

oFFkeFF skrev:
Skulle tro att folk betalar på plats. Vet iofs att två faller bort från 250cc innan start. Men att det finns några som inte är anmälda än som nog kommer också.

edit: Vet inte när listan på LMS uppdaterades senast heller iofs.

Tittar man på R600 så är den listan uppdaterad sen i måndags förmiddag, antar att samma gäller för 125 &250cc.

Swedie skrev:
Inte allt för många i STD600 heller. typ 7 st. Bara större chans att vinna då :D

Jo men ärligt talat, hur kul är det att köra ett race med 7 förare?? För att inte tala om vad publiken tycker. :(

Strandelin skrev:
Jo men ärligt talat, hur kul är det att köra ett race med 7 förare?? För att inte tala om vad publiken tycker. :(

Jag vet, men jag tror det blir fler än så i slutändan. Så länge dessa 7 är av samma kaliber så äre ju ingen fara, men är det 1 som drar o resten är crap så äre väl sisådär roligt.

Strandelin skrev:
Tittar man på R600 så är den listan uppdaterad sen i måndags förmiddag, antar att samma gäller för 125 &250cc.

I 250cc fegade Nyteknik ur, samt Per utterström, om Hansen ska köra vet jag inte heller, han har ju vart anmäld tidigare men inte startat iaf.
. Resten ska komma mig veterligen, plus att jag har för mig att dansken Martin Johannesen ska komma också.
Litet frågetecken på Eva beroende på skador från falken och tidigare, men tror hon kommer iaf.

Strandelin skrev:

Tyvärr har jag glömt att avanmäla mig till R600.... så jag får inte tebax några pengar.... man kanske borde köra iaf....

om inte annat så får jag den dyraste biljetten av alla - 1200:-

oFFkeFF skrev:
I 250cc fegade Nyteknik ur, samt Per utterström, om Hansen ska köra vet jag inte heller, han har ju vart anmäld tidigare men inte startat iaf.
. Resten ska komma mig veterligen, plus att jag har för mig att dansken Martin Johannesen ska komma också.
Litet frågetecken på Eva beroende på skador från falken och tidigare, men tror hon kommer iaf.

Hoppas verkligen att alla ovan dyker upp, inte för att jag kan säga vem/vilka de är men ju fler desto bättre.

Webspy skrev:
Tyvärr har jag glömt att avanmäla mig till R600.... så jag får inte tebax några pengar.... man kanske borde köra iaf....

om inte annat så får jag den dyraste biljetten av alla - 1200:-

Självklart ska du köra, varför inte?? :va

Swedie skrev:
Inte allt för många i STD600 heller. typ 7 st. Bara större chans att vinna då :D

8 st NU !!!

Kommer nog som sagt fler som betalar på plats ! Kanske fler än jag som
gör säsongspremiär :) Hoppas det...så jag har nån och slåss mot där i slutet.

Strandelin skrev:
Självklart ska du köra, varför inte?? :va

trött o slö.... o långsam.... plus att jag måste jobba hela fredagen....

massa lama ursäkter..... samt att jag faktiskt är sjuk o har feber....

*/ ?>
Back