MR.duDe
hejhej
Nån som vet vad en svetsare kan ta för att slänga ihop en 12 platta? På ett ungefär.Den ska vara till en motard, ifall nån undrar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MR.duDe skrev:2524287kulle du kunna fixa det? fasst art bor du då? bor jälv i kungsbacka, lite svårt om du bor lång ifrån... Sen har jag inte kommit undefund med hur jag ska göra för att mäta ut läng å så ännu..![]()
![]()
marcus_136 skrev:2524403Om du ska få en för kort rail så lär du få kapa bakramen![]()
marcus_136 skrev:2524403Om du ska få en för kort rail så lär du få kapa bakramen![]()
MR.duDe skrev:2524541sen kan man ju definiera för kort olikatänk på att detta är den första 12 baren jag har, så den ska nog vara lite mer halv 11 - 11 hållet
![]()
MR.duDe skrev:2521994Nån som vet vad en svetsare kan ta för att slänga ihop en 12 platta? På ett ungefär.Den ska vara till en motard, ifall nån undrar.
Bruno skrev:2524543det är inte lättare för att den är lång.
MR.duDe skrev:2524556det är det väl? nu menar jag inte jättelång, utan bara lite längre? jag menar att om den är kortare så står den ju högre upp, är det inte lättare för den att välta åt sidan? kanske bara nåt jag har fått för mig..
Gött bygge! Bra bilder på bågen där!Bruno skrev:2524295så kort som möjligt. kolla HÄR hur jag gjorde på min hoj
Bruno skrev:2524570ju mer vikt på plattan ju stabilare blir det. med lång skrapa så hamnar du i skogen
Widell skrev:2524572Gött bygge! Bra bilder på bågen där!
Nu får ja åka hem o skissa på min![]()
marcus_136 skrev:2524609Tycker du att den här plattan ser för kort ut?
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT