driverinblack
Turbo är roligt men dyrt
jag vet att det här är en hojsida. men jag kom bara på tanken. det skulle vara fränt och kunna göra 12 oklock med en cykel. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

driverinblack skrev:jag vet att det här är en hojsida. men jag kom bara på tanken. det skulle vara fränt och kunna göra 12 oklock med en cykel.![]()
General E skrev:Har aldrig sett någon göra det. Det finns en cykeltråd i Överflödiga diskussioner
driverinblack skrev:jag vet att det här är en hojsida. men jag kom bara på tanken. det skulle vara fränt och kunna göra 12 oklock med en cykel.![]()
) men vet inte hur jag ska fästa det eller vad jag ska använda för matrial..!!! Men det hade vart coolt.... 
Henken78 skrev:Inte för att vara elak men på bilden ser det ut som stommen på en pakethållare, och sånna finns att köpa färdiga...
Men jag menade mer att man får fästa den på dom ställerna..
Zana skrev:Inte för att vara elak, men iden sög verkligen elefant-task...
![]()
om du inte vill!!!!chrilla skrev:Kul idé!
Men tolvor på cykel borde ju inte behöva gå så fort, så man kanske kan lära sig utan att behöva stöd för att öva. På min tidigare cykel cyklade jag mycket bakhjul och övade då en del på cykling över balanspunkten. Lyckades bromsa ner mig från ca 20 km/h till noll och var vid några tillfällen nära tolvan.

Mögel skrev:Jo men man kan ju inte parkera den på röven utan en 12 oklock stöd...![]()
chrilla skrev:Med balans och stora fötter går det mesta.![]()
Ställer nog stora krav på utformningen av stödet, är nog lätt att det får en att tappa balansen vid nedsättandet annars.
Men det skadar ju inte att testa.. chrilla skrev:Stödhjul?

Virtue skrev:Brosmsa sig tebax från tolva är som föregående talare(skrivare) det ända sättet o räknas ju som sagt till lite fusk..man kommer dock lite närmare om man står upp för då kommer man mera lodrätt med cykeln alltså betydligt högre (bra bromsar är ju ett plus)

chrilla skrev:Högst på önskelistan står dock skiva bak, men min för övrigt potenta ram har inget sådant fäste bak...
chrilla skrev:Kul idé!
Valentinic är ju som bekant en klippa på liknande övningar, klarar du tolvor?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |