12 muslimska män söker dotter

jocke i köping skrev:
Det ska bli kul o se när denna urspårade tråd handlar om kärnämnet igen ,,
för närvarande är nivån lika låg som självmordsbombare med eller utan turban.
Ash, ämnet blev tråkigt till slut så då får man väl ta chansen o kasta lite paj :)

vikto000 skrev:
har också lärt mig att man inte ska dra förhastade slutsattser om någon man inte känner.

//Stenberg
Ok, grattis.

vikto000 skrev:
Jag har en gått i en dålig skola, där alla lärare var tjejer (Tror också att de alla var socialdemokrater och Femenister) :) Men det är faktiskt mitt fel att jag inte kan stava, men inte enbart mitt fel. Jag tror att du hade tur med din skola. Min första skola var vi endart 5 personer i min årskurs, inga utbildade lärare typ. Min andra skola var "oppeby" har stått om den i tidningarna om ni läser SN, om att den är "rasseskola" enligt invandrare på stan och att den har södermalands sämsta utgångsbetyg. Tyvärr så stämmde allt detta på denna skola när jag gick där. Så kan ni vara snälla att sluta vara dryga mot mig? för jag har inte änns lärt mig var det ska vara dubbelstavning och jag kan försäkra er om att lärarna tyckte att avaceratspråk var helt onödigt. Nu kommer ni säkert tro att jag ljuger men om ni vet hur man söker på internet, gör det på "oppeby" så får ni se hur skolan är. Och detta blir mitt sista inlägg i denna tråd för jag vet att ni kommer att börja klanka på mig nu, för ni verkar tycka att det är roligt att göra det på de som inte är lika "smarta" som ni är (Eller så vill ni endabrt provocera).

//Stenberg
Det man inte lär sig i skolan får man lära sig på egen hand.
Går du i 1:an är du uppskattningsvis 16 år, då är det på tiden att du lär dig grammatik.

ah17 skrev:
Hör du röster?

Ja, givetvis gör jag det. Gör inte du det?

ah17 skrev:
Rädslan för våld kallas "tolerans"

"Att fjäska för fanatiker var en dålig policy 1933, när man i de nordiska länderna också uppmanade den egna pressen till "ansvarsfullhet" för att inte stöta sig med Hitler. Det torde vara en dålig policy också i dag, i mötet med den radikala islamismen. Problemet är inte att det finns för mycket av yttrandefrihet i Danmark. Problemet är i stället att det finns för lite av yttrandefrihet i de länder där vi nu sett utbrott av danskhat. Det är bristen på kritisk diskussion av religion i totalitära islamistiska stater och i arabvärldens diktaturer, inte möjligheten till sådan diskussion i väst, som legitimerat islamistisk fanatism och skapat förutsättningarna för de våldsamheter som följt på Muhammedteckningarna.
"

http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_11983658.asp

Ja, det där var väl en ganska klockren analys av läget. Vad vill du säga med detta?

vikto000 skrev:
Jag har en gått i en dålig skola, där alla lärare var tjejer (Tror också att de alla var socialdemokrater och Femenister) :)

Hahaha, ett fantastiskt exempel på en upplyst person. Hade det varit bättre om alla lärare varit män, moderater och manschauvinister menar du? Att skolans elever har dåligt snittbetyg kan ju inte heller bero på dåligt tillgängligt elevmaterial i upptagningsområdet?

HanneZ skrev:
Eller så har du kanske bara en dålig hjärna? :hihi

Äggstanning i hjärnan, du är fan patetisk din trötta tönt. Sluta pajasa med grabben, inte undra på att många tröttnar på dina dryga inlägg. Lägg ner eller skaffa dig ett liv. Du är lika avställd som din hoj, du behöver ett ordentligt ligg så kanske du slutar dryga dig mot andra. men du kanske är för puckad för att få tag i en tjej och sen framför allt veta vad du ska göra.... :7peta

Gabor skrev:
Äggstanning i hjärnan, du är fan patetisk din trötta tönt. Sluta pajasa med grabben, inte undra på att många tröttnar på dina dryga inlägg. Lägg ner eller skaffa dig ett liv. Du är lika avställd som din hoj, du behöver ett ordentligt ligg så kanske du slutar dryga dig mot andra. men du kanske är för puckad för att få tag i en tjej och sen framför allt veta vad du ska göra.... :7peta
Sååå ja andas nu lilla fucko. Jag menade bara det att problemet kanske låg hos honom och inte hos hans skola. Han själv verkade ju inte ta illa upp så varför ska du göra de?

HanneZ skrev:
Sååå ja andas nu lilla fucko. Jag menade bara det att problemet kanske låg hos honom och inte hos hans skola. Han själv verkade ju inte ta illa upp så varför ska du göra de?

:tummenupp :lol :rofl , det var ju dags för lite trådlyft, sa du ju själv , överpucko. :) Jag andas jätte lugnt, avslappnat , fötterna på bordet.
Han hade loggat ut å kunde inte svara , därför så såg jag mitt samhälsansvar och som en äkta ugriskfödd ungrare , så kunde jag inte låta en som är större hoppa på en som är mycket mindre. Problem med det ?? Kanske det är så att skolan verkligen är ett problem ?? Föresten så är jag ett stort fucko, bara så du vet. :pannkyss

ah17 skrev:
Du borde ställa dig den frågan själv varje gång du postar ett inlägg. På så vis slipper vi ta del av dina fördomar.

Återigen känns det som att du talar om dig själv. Tänkte du på några särskilda av mina fördomar annars?

vikto000 skrev:
Okej. Det var inte med min mening att stava så mycket fel igår, var lite trött runt 2 - 3 igår natt :) Men det är ingen anledning för att stavafel, får skylla på den socialdemokratiska skolpolitiken, som är väldigt dålig. hoppas ni inte tog illa vid er, av mina inlägg.

Ps. Till Nitrogen: Elokventa = Vältalig och Välja rätt ord för sammanhanget. Hur kan du veta om jag är elokvent eller ej? Och Allmänbildad = En person som har spridda kunskaper i relativ många ämnen. Hur kan du veta att jag inte är allmänbildad? Jag har också lärt mig att man inte ska dra förhastade slutsattser om någon man inte känner.

//Stenberg

Blir mamma stolt nu? :tomten

Årets pajkastar tråd?

Upsala Nya Tidning skrev:
"Muslimska män" var skolflickor
"Tolv muslimska män" var en grupp skolflickor. Det påstådda hotet mot en Muhammedtecknares dotter var betydligt överdrivet...

Så nu kanske den här uppfuckade tråden kan få ett slut.

Jag är inte 100% insatt i vad muslimer vill uppnå med sin religion (troligen inte ens 10%).

Rent spontant så känns det som två problem:
1) Människan är värre än övriga rovdjur på det viset att de inte enbart dödar och skadar för föda eller nödvärn.
2) En person som är trygg i sin tro borde inte ha som mål att döda, plåga eller hysa agg mot sina medmänniskor.

Jag kan se en viss liknelse med idrottshuliganism: Med en "bra" förevändning så kan man få utlopp för sina ocivilicerade instinkter.

Det är synd om dessa stackars vrickade människor. :sjuk

Ozzian skrev:
Jag är inte 100% insatt i vad muslimer vill uppnå med sin religion (troligen inte ens 10%).

Rent spontant så känns det som två problem:
1) Människan är värre än övriga rovdjur på det viset att de inte enbart dödar och skadar för föda eller nödvärn.
2) En person som är trygg i sin tro borde inte ha som mål att döda, plåga eller hysa agg mot sina medmänniskor.

Jag kan se en viss liknelse med idrottshuliganism: Med en "bra" förevändning så kan man få utlopp för sina ocivilicerade instinkter.

Det är synd om dessa stackars vrickade människor. :sjuk

Det är inte alls synd om dessa, det är deras religiösa övertygelse att islam ska äga världen kortfattat. En stark tro, vissa mer övertygade och aggresiva än andra...deras tro är allt i fattiga länder.

Man skulle ta alla inskränkta, intoleranta dårar som ursäktar all sin skit med islam och alla inskränkta, intoleranta dårar som ursäktar all sin skit med islam och köra ut dem till en öde ö, beväpnade med knölpåkar. Där kunde de sedan få puckla på varann. Vilken dokusåpa man skulle kunna göra av det. Tänk bara, Marieholms byidiot går lös på Usama Bin Laden med en påk och och den lille arbetslöse pappskallen blir genompryglad av en stockkonservativ ayatollah :lol

Bingo skrev:
Man skulle ta alla inskränkta, intoleranta dårar som ursäktar all sin skit med islam och alla inskränkta, intoleranta dårar som ursäktar all sin skit med islam och köra ut dem till en öde ö, beväpnade med knölpåkar. Där kunde de sedan få puckla på varann. Vilken dokusåpa man skulle kunna göra av det. Tänk bara, Marieholms byidiot går lös på Usama Bin Laden med en påk och och den lille arbetslöse pappskallen blir genompryglad av en stockkonservativ ayatollah :lol

Är det du och din lågstadiefröken som skall bestämma vem som är inskränkt och intolerant?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg