12 muslimska män söker dotter

vikto000 skrev:
Självklart kan man ha ett relativt stort eller litet ordföråd redan i 7:an om man nu vill det, och har tillgång till studiematerial så att man lära sig mera avancerat språk. Men det har också med att göra vilken skola man har gått på. hur utbildade änns föreldrar är och ganska många andra faktorer. Och jag skyllde inte på det, ville endast på peka att jag går i 1:an medans hon (om det är hon på hennes avatar) är nog snarare mellan 20 - 40 år, och därav mycket större livserfarenheter. Förstår inte varför alla vill "tracka" ned på mig. det ända jag ville på peka i denna tråd, var att man ska respektera varandra och att man inte ska "jidra" (var det provocera?)
Javisst kan jag använda mer avancerat språk, om ni vill det. visste inte att det var en hög prioritering när det gällde att uttrycka sig avancerat.

//Stenberg

nä men att stava rätt.

-PLM- skrev:
Jag förstår bara inte, vad försöker du få fram med dina inlägg?
Politikerämne! :tummenupp
Hehe instämmer. När jag läser vad Stenberg skriver så ser jag Carl Bildt framför mig när han var en ung arg moderat på skolgåren :hihi

t-rex skrev:
Vad är ditt problem?

Han menar kanske att, citat:

Dinosaurien vägde kanske uppemot 5 ton och kunde bli så stor som 14 meter lång och 4 meter hög och var den största i en familj av stora köttätande dinosaurier. Framförallt hade Tyrannosaurus rex ett väldigt stort huvud och mycket små armar, tänderna var kraftiga och skarpa och var idealiska för att bita sönder ben och slita av köttstycken. Maten svaldes förmodligen hel eftersom det inte fanns något sätt att tugga maten på. Hjärnan var relativt stor men man tror inte djuret var särskilt intelligent jämfört med däggdjur.
:D :D :D

Ukiwaza skrev:
Han menar kanske att, citat:

Dinosaurien vägde kanske uppemot 5 ton och kunde bli så stor som 14 meter lång och 4 meter hög och var den största i en familj av stora köttätande dinosaurier. Framförallt hade Tyrannosaurus rex ett väldigt stort huvud och mycket små armar, tänderna var kraftiga och skarpa och var idealiska för att bita sönder ben och slita av köttstycken. Maten svaldes förmodligen hel eftersom det inte fanns något sätt att tugga maten på. Hjärnan var relativt stor men man tror inte djuret var särskilt intelligent jämfört med däggdjur.
:D :D :D

Så måste det vara.

vikto000 skrev:
Och jag skyllde inte på det, ville endast på peka att jag går i 1:an medans hon (om det är hon på hennes avatar) är nog snarare mellan 20 - 40 år, och därav mycket större livserfarenheter.
//Stenberg

Nitrogen är äldre än så...

(och tyngre)

Bifogat

• images.jpg
    images.jpg
    3.1 KB · Visningar: 115
Rädslan för våld kallas "tolerans"

"Att fjäska för fanatiker var en dålig policy 1933, när man i de nordiska länderna också uppmanade den egna pressen till "ansvarsfullhet" för att inte stöta sig med Hitler. Det torde vara en dålig policy också i dag, i mötet med den radikala islamismen. Problemet är inte att det finns för mycket av yttrandefrihet i Danmark. Problemet är i stället att det finns för lite av yttrandefrihet i de länder där vi nu sett utbrott av danskhat. Det är bristen på kritisk diskussion av religion i totalitära islamistiska stater och i arabvärldens diktaturer, inte möjligheten till sådan diskussion i väst, som legitimerat islamistisk fanatism och skapat förutsättningarna för de våldsamheter som följt på Muhammedteckningarna.
"

http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_11983658.asp

Okej. Det var inte med min mening att stava så mycket fel igår, var lite trött runt 2 - 3 igår natt :) Men det är ingen anledning för att stavafel, får skylla på den socialdemokratiska skolpolitiken, som är väldigt dålig. hoppas ni inte tog illa vid er, av mina inlägg.

Ps. Till Nitrogen: Elokventa = Vältalig och Välja rätt ord för sammanhanget. Hur kan du veta om jag är elokvent eller ej? Och Allmänbildad = En person som har spridda kunskaper i relativ många ämnen. Hur kan du veta att jag inte är allmänbildad? Jag har också lärt mig att man inte ska dra förhastade slutsattser om någon man inte känner.

//Stenberg

Last edited:
vikto000 skrev:
Okej. Det var inte med min mening att stava så mycket fel igår, var lite trött runt 2 - 3 snåret .. får skylle på den socialdemokratiska skol politiken, ...

//Stenberg

Varför skriver du fel nu då? Nu är ju klockan 2-3 på dagen istället?

Jag har en gått i en dålig skola, där alla lärare var tjejer (Tror också att de alla var socialdemokrater och Femenister) :) Men det är faktiskt mitt fel att jag inte kan stava, men inte enbart mitt fel. Jag tror att du hade tur med din skola. Min första skola var vi endart 5 personer i min årskurs, inga utbildade lärare typ. Min andra skola var "oppeby" har stått om den i tidningarna om ni läser SN, om att den är "rasseskola" enligt invandrare på stan och att den har södermalands sämsta utgångsbetyg. Tyvärr så stämmde allt detta på denna skola när jag gick där. Så kan ni vara snälla att sluta vara dryga mot mig? för jag har inte änns lärt mig var det ska vara dubbelstavning och jag kan försäkra er om att lärarna tyckte att avaceratspråk var helt onödigt. Nu kommer ni säkert tro att jag ljuger men om ni vet hur man söker på internet, gör det på "oppeby" så får ni se hur skolan är. Och detta blir mitt sista inlägg i denna tråd för jag vet att ni kommer att börja klanka på mig nu, för ni verkar tycka att det är roligt att göra det på de som inte är lika "smarta" som ni är (Eller så vill ni endabrt provocera).

//Stenberg

Last edited:
???

Det ska bli kul o se när denna urspårade tråd handlar om kärnämnet igen ,,
för närvarande är nivån lika låg som självmordsbombare med eller utan turban.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg