vikto000 skrev:Bla bla bla bla
//Stenberg
Jag förstår bara inte, vad försöker du få fram med dina inlägg?
Politikerämne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vikto000 skrev:Bla bla bla bla
//Stenberg
vikto000 skrev:Självklart kan man ha ett relativt stort eller litet ordföråd redan i 7:an om man nu vill det, och har tillgång till studiematerial så att man lära sig mera avancerat språk. Men det har också med att göra vilken skola man har gått på. hur utbildade änns föreldrar är och ganska många andra faktorer. Och jag skyllde inte på det, ville endast på peka att jag går i 1:an medans hon (om det är hon på hennes avatar) är nog snarare mellan 20 - 40 år, och därav mycket större livserfarenheter. Förstår inte varför alla vill "tracka" ned på mig. det ända jag ville på peka i denna tråd, var att man ska respektera varandra och att man inte ska "jidra" (var det provocera?)
Javisst kan jag använda mer avancerat språk, om ni vill det. visste inte att det var en hög prioritering när det gällde att uttrycka sig avancerat.
//Stenberg
Hehe instämmer. När jag läser vad Stenberg skriver så ser jag Carl Bildt framför mig när han var en ung arg moderat på skolgåren-PLM- skrev:Jag förstår bara inte, vad försöker du få fram med dina inlägg?
Politikerämne!![]()

HanneZ skrev:Hehe instämmer. När jag läser vad Stenberg skriver så ser jag Carl Bildt framför mig när han var en ung arg moderat på skolgåren![]()

Valen skrev:Tack du _o_ allsmäktige dinosarie som upplyser oss om verkligheten. Har inte du dött ut förreseten?![]()
t-rex skrev:Vad är ditt problem?
Ukiwaza skrev:Han menar kanske att, citat:
Dinosaurien vägde kanske uppemot 5 ton och kunde bli så stor som 14 meter lång och 4 meter hög och var den största i en familj av stora köttätande dinosaurier. Framförallt hade Tyrannosaurus rex ett väldigt stort huvud och mycket små armar, tänderna var kraftiga och skarpa och var idealiska för att bita sönder ben och slita av köttstycken. Maten svaldes förmodligen hel eftersom det inte fanns något sätt att tugga maten på. Hjärnan var relativt stor men man tror inte djuret var särskilt intelligent jämfört med däggdjur.
![]()
![]()
![]()
Valen skrev:
t-rex skrev:![]()
Jaha. Aja, alla väljer ju att lägga sin energi på olika saker.
vikto000 skrev:Och jag skyllde inte på det, ville endast på peka att jag går i 1:an medans hon (om det är hon på hennes avatar) är nog snarare mellan 20 - 40 år, och därav mycket större livserfarenheter.
//Stenberg
ah17 skrev:Ja en del lägger uppenbarligen all sin på förnekelse av verkligheten.
Slåss mot väderkvarnar s.a.s.
Coola Ola skrev:Pratar du om dig själv?
De lär han göra!Coola Ola skrev:Pratar du om dig själv?
vikto000 skrev:Okej. Det var inte med min mening att stava så mycket fel igår, var lite trött runt 2 - 3 snåret .. får skylle på den socialdemokratiska skol politiken, ...
//Stenberg
Eller så har du kanske bara en dålig hjärna?vikto000 skrev:Jag har en gått i en dålig skola![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |