118100 har svar på alla dina frågor

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Fråga precis vad du vill och skicka till 118100. Kan blir rätt kul om man som jag har allmänt dålig humor.

Hittade en tråd i ämnet på F.B.
http://www.flashback.info/showthread.php?t=646149

Själv ställde jag följande fråga:
Vad ska jag köpa för snabb motorcykel till sommaren?

Svar:
Motorcyklar att köpa till sommaren som är riktigt snabba är Suzuki Supersport 600 med sin nya GSX-R600, Marauder 1600 eller varför inte en Monster 620 Capirex från Ducati som har en topphastighet på nästan 200km/h. Men så fort ska du förstås inte köra, och absolut inte utan hjälm.

:rolleyes:

Underbar!

Fråga:Vad betyder felching?
Svar: Uttrycket används för att beskriva den sexuella handlingen som går ut på att suga sperma ur en annan persons anus.

Tvivel.com finns också men kostar 5 kr.
72120 skriv: fråga ochsjälvafrågan
118100 är gratis till 1 april (tror jag)

Hur klarar jag tentan imorgon? Har inte pluggat någonting.

Fusk:bra enkelt:smyg med några extra lappar eller göm en telefon och ha din kompis redo. Amfetamin kan hjälpa vissa att orka plugga under lång tid. Öv:OMTENTA

Drar till den oerhört mogna, hur smakar rådjursbajs

Svar1:
tackar för att du hjälper oss att testa vår nya tjänst.
Eftersom detta är ett betatest kommer svaret att dröja.

Edit:
Skickade en ny "Vem äger communityt sporthoj.com"

Svar:

Last edited:
Hahaha, citerar lite från flashback:

Fråga : Är det farligt att tappa tvålen i duschen när man sitter i fängelset?
118100 : Det kan vara farligt ifall du råkar kliva på den efteråt. Det kan leda till att du halkar och slår dig riktigt illa. Men annars kan vi inte tänka oss att det är farligt att tappa en tvål.

Fråga: Hur gör jag för att få min flickvän att gå med på analsex?
118100: Be henne snällt och ge henne något annat i utbyte, till exempel oralsex eller massage. Fungerar inte det kan du istället prova när hon sover. :D

Fråga: Jean Claude van Damme, Steven Seagal eller Dolph Lundgren. Vem vinner?
118100: Det tar Dolph Lundgren hem. Först och främst för att han kommer vara den mest underskattade och därför inte ha någon press på sig. Steven Seagal kommer åka ut först eftersom han mest kommer att skryta och visa upp sina sidekicks. Jean-Claude van Damme är van att allt går exakt enligt koregrafi och kommer därför bli överraskad när Dolph inte faller när han säger till honom.:va

Fråga : Vilken porrsida rekomenderar ni att ruska tupp till?
118100 : Testa rawmen.com eller free6.com. Var rädd om tuppen. :rolleyes:

Fråga : Chuck Norris mot Sylvester Stallone i ett kundvagnsrace på Södermalm, båda har ett äpple i munnen, vem vinner?
118100 : Chuck Norris vinner helt klart det racet. För det första har han den starka fördelen av sin roundhouse som avspark. För det andra lider Stallone kraftigt av äpplet i munnen då hans kamprop "Aaaadriaaan!" inte får samma kraft.

Fråga : Vem är sexigast, Nalle Knutsson eller Leif Loket Ohlsson?
118100 : Vem som är sexigast av Nalle Knutsson och Leif "Loket" Ohlsson är upp till betraktaren att avgöra. Dessa herrar är båda kraftigt byggda, där Nalle har sitt blonda hårsvall som främsta attribut. Loket å sin sida har ett par rejält bestämda ögonbryn och kan nog flirta omkull de flesta.
Eftersom de är varandras raka motsats så får vi slutligen säga att det blir oavgjort i den här matchen. :huvet

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra