Inte helt unikt dock, det förekom ett styck babyblå/orange GULF-ducce på en av våra körningar på Kinnekulle i somras.
Den va ball som fan![]()
Japp, den är ball! Inspirationsobjektet går inte av för hackor den heller!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte helt unikt dock, det förekom ett styck babyblå/orange GULF-ducce på en av våra körningar på Kinnekulle i somras.
Den va ball som fan![]()
Jo den va det, en riktig skönhet. Alltid kul med folk som vågar gå egna vägar.Japp, den är ball! Inspirationsobjektet går inte av för hackor den heller!
men hallååååå
1:Mille
2:1098
3: -övrigt rappel![]()
Behåll din retta du... jag vill inte ha den tar hällre en ducce 1098 fast den kostar mer![]()
Även om du köper grejer för 60k+ till så köper jag hällre duccen, Varför köpa en nissan skyline när man kan köpa en ferrari!

Haha, gillar ditt korståg mot alla japanare i alla dina inlägg![]()
Men varför tror du att tex. retta är en dussinhoj? jo för att man får mest för pengarna
Vill du glänsa framför korvmojen så köp en snygg ducce istället![]()
, Rettan är en dussinhoj därför den går hem bäst hos fjortisarna vid korvmojen
, Rettan går hem därför den är lättast att crasha med... finns mycket delar o så eftersom många har crashat med dem Vill du glänsa framför korvmojen så köp en snygg ducce istället![]()

... håller med om att duccen är gohärlig, men va faan va de har missat med svetsen på svingen![]()
Du är då mer nyckfull än en helkåt han-gädda på vårkanten! Var det inte någon som
alldeles nyligen skulle ha en R-etta för att de piskade 998 rakt fram???
![]()
Lite lustigt är det att: När många sitter framför skärmen & tangentbordet så kastas det skit på modeller & märken, Den är skit, Den är bättre, Mitt märke är...Hit & Dit...bla bla bla.... Men när vi alla träffar varandra efter vägarna och snackar lite så är det inte pajkastning, Utan nyfikenhet över den andres hoj val, Man frågar och är lite nyfiken. Ibland bara för att vara artig *Om jag ska vara riktigt ärlig* Man hoppar ju inte av hojen och nervärderar skiten ur den andres val av Mc,
Förövrigt är nya Ducati 1098 en kanon vacker skapelse, Och tvivlar inte alls på att den är förbannat välgjord och super kompetent.
Och nya R1. Likaså, Det är vad jag tycker.....
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |