108an... Kameror...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag vet inte till 100% men nu verkar det som det kommit upp kameror på 108 som är igång...
de sitter något i hålet där nere.. så ta de lugnt där.. som ni alltid gör-.. :rolleyes:

Eller om någon vill bekräfta så dra på så vi vet om de är igång eller inte.. :tungan

Oki vilken av dom?

AleX skrev:
Jag vet inte till 100% men nu verkar det som det kommit upp kameror på 108 som är igång...
de sitter något i hålet där nere.. så ta de lugnt där.. som ni alltid gör-.. :rolleyes:

Eller om någon vill bekräfta så dra på så vi vet om de är igång eller inte.. :tungan

I vilken av dom har du sett nåt skit sitta i?,annars är det ganska lungt o gasa på friskt mellan kamerorna...lite ögontjänare är man allt ha ha.
Första kameran är vid bokskogen vid Svedala o sista är strax innan rondellen i Lund om jag inte har fel,såvida jag vet så har där inte kommit upp nån fler skåp eller flyttats.Turligt nog så är det inte så ofta heller man kör på den sega sträckan.

oj sorry de e de kamrorna som är mellan härliga hem och lund.. de andra vet jag inte

AleX skrev:
oj sorry de e de kamrorna som är mellan härliga hem och lund.. de andra vet jag inte

Jag kör där varje dag, brukar hålla ca 110km/h (med solskyddet nere :D ) har aldrig märkt att de gett utslag, får testa imorgon.

AleX skrev:

I går kväll höll Harry på o mickla i skåpet i sydlig riktning mellan Lund och Staffanstorp. Så däe kan nog vara nått på gång.
Annars verkar den somm sitter bakom skyltarna när man kommer fram till rondellen före lund vara den dom är o grejjar i mest vad jag sätt.

Tidigare så har det bara används kameror med film i. Nu ryktas det att det används digitalkameror någon som vet mer om det?

När det senast snackades om hastighetskameror här så försökte jag hitta lite mer information om dom men lyckades inte med några sökningar. Någon som vet vart man kan hitta mer om tekniken osv?

Det sitter en kamera i det skåp som står mitt på rakan mellan Lund & Staffanstorp i södergående riktning!! en kompis såg en blixt från den tidigare ikväll och han får nog ett brev snart.

Någon borde rycka bort hela stolpen! :klappar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...