1000cc 04

norrlansguld skrev:
Kan ju knappast vara annat än handhavande fel om styrlagret kärvar?

Nä, det är livsfarligt att vingla mycket i låg fart när hojen ska parkeras vid Vängåvan, kanske en Öhlinare för 5500 kan hjälpa :gnissla

jamen, jamen, ok då, jag är värdelös.
Jag ska nog sluta köra hoj!

nej det ska jag inte, men däremot så ska jag nog provköra en Mean Streak imrogon!

Abloy skrev:
Nä, det är livsfarligt att vingla mycket i låg fart när hojen ska parkeras vid Vängåvan, kanske en Öhlinare för 5500 kan hjälpa :gnissla

Har ni inget jobb eller annat viktigt att sköta mer än att sitta här och spamma!!

:D

p.grip skrev:

nej det ska jag inte, men däremot så ska jag nog provköra en Mean Streak imrogon!

Varför ska du ut och prova en meanstreak?
Du ska väl inte sadla om helt till nå dyligt?
Ta ett par alvedon, dom är väl febernedsättande?

p.grip skrev:

Inte sluta, du ska börja, att köra hoj alltså :hihi , alltså köra på riktigt :hihi

Så kanske du böir lika bra som mig, jag kan ju t.e.x. välta stillaståendes och andra trick som jag inte avslöjar, det är bara att öva och öva å så öva lite mer. :hihi

p.grip skrev:
Har ni inget jobb eller annat viktigt att sköta mer än att sitta här och spamma!!
:D
Titta under min profil så ser du att detta är mitt arbete, att spamma på sporthoj :yoparty

norrlansguld skrev:
Fel, det är en självrisk på 7000kr enligt säljaren på Yamahacenter.
Så det är heltklart billigare att kvadda deras hoj än min egen som är halvförsäkrad.

Jag var där igår och fick priset 15000 i självrisk och ifjol var priset 17500:-

Skrev du under provkörningspappret där det står..........

norrlansguld skrev:
Ta ett par alvedon, dom är väl febernedsättande?

Tog en par igår, kanske det som gör att jag tänker konstigt! :va

Abloy skrev:
Inte sluta, du ska börja, att köra hoj alltså :hihi , alltså köra på riktigt :hihi

Så kanske du böir lika bra som mig, jag kan ju t.e.x. välta stillaståendes och andra trick som jag inte avslöjar, det är bara att öva och öva å så öva lite mer. :hihi

Jag har ett trick åt dig som jag har gjord under en större tillställning......en highsider i 5km/t flög som en vante och hur lyckas man med det.......jadu jag kan ja :huvet

Tomasol skrev:

De kanske gör en okulär besikning av förare och hoj och sen sätter självrisken :gnissla

Tomasol skrev:
Jag har ett trick åt dig som jag har gjord under en större tillställning......en highsider i 5km/t flög som en vante och hur lyckas man med det.......jadu jag kan ja :huvet

Vi får sätta oss ner någon gång och ta en fika och sen sitta och bräcka varandra med coola trick :yoparty

Abloy skrev:
De kanske gör en okulär besikning av förare och hoj och sen sätter självrisken :gnissla

Inte lär dom ha kollat på norrlans hoj iallafall, då skulle han KANSKE fått köra en virago från 91! :7peta

p.grip skrev:
Inte lär dom ha kollat på norrlans hoj iallafall, då skulle han KANSKE fått köra en virago från 91! :7peta

Han måste ha dragit en fuling och lämnat hojen så att säljaren inte såg den och sen dragit någon rövarhistoria om att han lämnade 04:ans Kwaker på ovansidan om affären.

Abloy skrev:
Han måste ha dragit en fuling och lämnat hojen så att säljaren inte såg den och sen dragit någon rövarhistoria om att han lämnade 04:ans Kwaker på ovansidan om affären.

Ja en bra bit bort, den luktar lite konstigt ochså! :D

Abloy skrev:
" även gixxer :arsele "

Ja just så luktar den!!

( Undra om jag törs åka hem idag, kanske ligger ett styrhuvud innanför dörn!! :3freak :eek:

Tomasol skrev:

Jag skrev inte under något papper, frågade om han ville se körkortet, men det behövdes inte jag vet vem du är sa han sedan har vi ju kvar din hoj här som säkerhet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT