10000 gånger bättre än Idol.

heheheheh....killen får knulla.....jag hoppas bara att han kan få upp den ....annars så är hans fejs i lagom höjd för annat :tungan
 
Men fan då, varför får han så många sånna tjejer?
Kanske skulle börja sjunga, ooooo soooooooleeee mioooooo

:tomten
 
xtreme skrev:
Ärligt talat... jag är RIKTIGT imponerad! Snacka om säker kille! Hur gammal är han? 11? 12?

Låter nästan som:

http://w1.485.telia.com/~u48511970/AnitaHegerland.mp3
Ja, Anita Hegerland - Lurifix, är en låt som hon spelade in vid ungefär samma ålder. Det är riktigt imponerande. Har även en låt med Sara Nygren. Hon sjöng; Det är så skönt att få tala med en häst. Den spelade hon in vid 6 års ålder.

Killen i filmen är nog inte mer än 5-6 år gammal. Stabilt.
 
hållundan skrev:
Ja, Anita Hegerland - Lurifix, är en låt som hon spelade in vid ungefär samma ålder. Det är riktigt imponerande. Har även en låt med Sara Nygren. Hon sjöng; Det är så skönt att få tala med en häst. Den spelade hon in vid 6 års ålder.

Killen i filmen är nog inte mer än 5-6 år gammal. Stabilt.

Finns nån låt som heter nåt med "Ge mig 4 minuter och 20 ampere"
Är också en liten unge som sjunger.
Höre låten på radio för nån vecka sen. Hittar inte låten nu, nån som har hört den?
 
hållundan skrev:
Det är riktigt imponerande. SNIP
Killen i filmen är nog inte mer än 5-6 år gammal. Stabilt.
Seriöst, tycker du att han sjöng bra? Jag tror nog att jag iaf måste kolla över min hörsel efter att ha tittat/lyssnat till den ungen... tror inte bara ena trumhinnan sprack till hans kattskrik :död Ganska sjukt f.ö att man väljer att lansera en sådan ung pöjk :3freak
 
Spiken skrev:
Seriöst, tycker du att han sjöng bra? Jag tror nog att jag iaf måste kolla över min hörsel efter att ha tittat/lyssnat till den ungen... tror inte bara ena trumhinnan sprack till hans kattskrik :död Ganska sjukt f.ö att man väljer att lansera en sådan ung pöjk :3freak
Hahahah, nä han är inte bra, inte nånstans. Men jävligt rolig...

Denna killen däremot. Rätt säker...

:)
 
Vet inte hur gammal denna grabb är men jämför med Michael Jackson då han var i samma ålder. Skillnad? :kocko

För övrigt så va han inte bra. Då hejjar jag i såna fall på den där lilla tjejen som gästade Jay Leno för ett tag sedan. Någon som såg?
 
hållundan skrev:
Denna killen däremot. Rätt säker...

:)
Men helvete, skojar du??!! Det där var det värsta jag sett i "musik"-väg, någonsin. Alltså, seriöst, hur mainstream kan hip-hop/rap egentligen bli? Först kom vita tönt-snubbar (Eminem, Vanilla Ice) och la sig i och nu dyker det upp 4-åriga rappare(!!). Någonstans i New York måste det ju sitta horder av åldrande hip-hop-snubbar som var med att skapa hip-hop på 70- och 80-talet och som nu gråter som små flickebarn när de ser hur deras skapelse misshandlas av musikbranschen.

En annan sak, hur många lyckliga vuxna f.d barnstjärnor finns det egentligen? De flesta verkar bli mer eller mindre galna. Jag tror inte att det är särskilt nyttigt att drabbas av mega-hybris redan vid 4-5 års ålder..
 
sgtpepper skrev:
Men helvete, skojar du??!! Det där var det värsta jag sett i "musik"-väg, någonsin. Alltså, seriöst, hur mainstream kan hip-hop/rap egentligen bli? Först kom vita tönt-snubbar (Eminem, Vanilla Ice) och la sig i och nu dyker det upp 4-åriga rappare(!!). Någonstans i New York måste det ju sitta horder av åldrande hip-hop-snubbar som var med att skapa hip-hop på 70- och 80-talet och som nu gråter som små flickebarn när de ser hur deras skapelse misshandlas av musikbranschen.

En annan sak, hur många lyckliga vuxna f.d barnstjärnor finns det egentligen? De flesta verkar bli mer eller mindre galna. Jag tror inte att det är särskilt nyttigt att drabbas av mega-hybris redan vid 4-5 års ålder..
Menade bara att han var rätt drillad att komma ihåg sina "raptexter". Hurvida det är bra eller inte tänker jag inte uttala mig om då jag INTE är nått stort fan av rapmusik elelr hipohop/r'n'b.

Sen är det som du säger nog inte helt hundra att "drabbas" av megahybris vid den åldern...

Jaja.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top