Men helvete, skojar du??!! Det där var det värsta jag sett i "musik"-väg, någonsin. Alltså, seriöst, hur mainstream kan hip-hop/rap egentligen bli? Först kom vita tönt-snubbar (Eminem, Vanilla Ice) och la sig i och nu dyker det upp 4-åriga rappare(!!). Någonstans i New York måste det ju sitta horder av åldrande hip-hop-snubbar som var med att skapa hip-hop på 70- och 80-talet och som nu gråter som små flickebarn när de ser hur deras skapelse misshandlas av musikbranschen.
En annan sak, hur många lyckliga vuxna f.d barnstjärnor finns det egentligen? De flesta verkar bli mer eller mindre galna. Jag tror inte att det är särskilt nyttigt att drabbas av mega-hybris redan vid 4-5 års ålder..