100 miljoner ljusår fram och tillbaka på 5 minuter

Coolt. :) Älskar sånt här.

Om det är fler som är helt sålda på sånt här, så rekommenderar jag eran närmsta IMAX-biograf. Jag var i Köpenhamn tidigare i år, och såg "Vores Kosmiske Rejse" på Tycho Brahe-planetariumet.

Det är en helt speciell känsla av att ha hela synfältet uppfyllt av sjärnor och galaxer.

Fast jag får välpassa på att varnaför att vissa personer kan bli ganska illamående av upplevelsen, fast det beror lite på vilken film man ser. Kan tänka mig att "Nilen" tillhör dom värre.. :zpy

Jag kan inte hitta den i deras tablå. Möjligt att den kanske har utgått.

Du får ringa in och gnälla på dom. :)

Anthrax skrev:
Coolt. :) Älskar sånt här.

Om det är fler som är helt sålda på sånt här, så rekommenderar jag eran närmsta IMAX-biograf. Jag var i Köpenhamn tidigare i år, och såg "Vores Kosmiske Rejse" på Tycho Brahe-planetariumet.

När jag var i Sidney så gick jag in på världens största 3d bio (imax)som finns där. Såg iof polar expressen, men det va grymmt att se dialoger när ansiktet var 2m högt och precis framför dej.

Man får en liten annan blick på världen när man ser hur smått, och stort allting är.

Men samtidigt, hur mycket "tomrum" det även finns i universum. Förbluffande egentligen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg