100 mil

Nog ingen större fara!

Ron skrev:
Är det nån fara att byta slipon innan 100 mila servicen är gjord?

Det är nog ingen större fara o byta till slip on före 100 mila service.
Tänk på att kanske bestycka hojen med andra munstycken i förgarsarna eller
ett dynojet kit + KN filter,det rekomenderas dock en bänkkörning oxå så du får svar på om hojen går för magert eller fett me bränslet.
Annars o rekomendera om du vill ha slip on,KN filter samt dynojet kit så vänta till 100 mila servicen o ta allt ihopa då o be om ett paket pris på hela kalaset.
100 mil kör du ju på 2-4 dagar så nog kan du stilla dej lite.
Mvh R1 racer
 
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Back
Top