100 höjdare igår

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Ganska roliga reportage som excentrikern som bodde i bilen , men det kändes inte rätt när disco kjell kom in i bilden.
Tyckte dom gjorde sig lustiga över folks leverne ok man kan skratta över att han har jätte toarulle vid sängen.
Men what`s the point tyckte det var ganska taskigt och intigritetskränkande eller är jag på fel spår?

Tyckte dom gjorde sig lustiga över folks leverne ...
.... ganska taskigt och intigritetskränkande eller är jag på fel spår?

Tycker du sammanfattar Fredrik och Fillip ganska bra där.. De har några få bra inslag men på de stora hela tycker jag de är de mest överskattade TV-personligheterna på länge...

Ganska roliga reportage som excentrikern som bodde i bilen , men det kändes inte rätt när disco kjell kom in i bilden.
Tyckte dom gjorde sig lustiga över folks leverne ok man kan skratta över att han har jätte toarulle vid sängen.
Men what`s the point tyckte det var ganska taskigt och intigritetskränkande eller är jag på fel spår?

Känns lite som om hela programmet går ut på att skämta med folk som inte förstår bättre... något efterblivna verkar ju dom vara nästan hela bunten...

Kul ibland, men samtidigt lite taskigt och tragiskt att "sparka" på dom som redan ligger....

Tycker du sammanfattar Fredrik och Fillip ganska bra där.. De har några få bra inslag men på de stora hela tycker jag de är de mest överskattade TV-personligheterna på länge...

Håller med. Större idioter med TV-tid har jag inte sett sen Olle Palmlöf:va

Håller med. Större idioter med TV-tid har jag inte sett sen Olle Palmlöf:va

Jag tycker dom lyckas bra med att visa upp dom konstiga sakerna hos dessa personer utan att vara taskiga.

En person som tänder på berlinmuren eller han som döpt sina höns till politiker och njuter av att döda dom får ju räkna med att bli hånade av oss i soffan:D

eller han som döpt sina höns till politiker och njuter av att döda dom får ju räkna med att bli hånade av oss i soffan:D

Han var grym! :yoparty

På det stora hela håller jag med inläggen ovan, det känns som det är en orgie i jantelag typ.
Mer galningar åt folket! :cpparty

Jag är kluven, typ djurkvinnan var okej för hon verkade lite knasig men festlig.
Han med dansen hade ju varit med om en tuff olycka vilket man kan gissa satt sina spår, han i bilen: kommentar överflödig.

Jag tyckte toarullen var bäst i hela programmet, är jag konstig då?

Fan, jag slipper göra en ny tråd; Såg ni "klippshowen" eller vad fan det heter? Där snackar vi världens sämsta programledare genom tiderna, Pontus Gårdinger.
Men skitsamma, det var programmet jag syftade på. Hur fan kan man vara så jävla dum i huvudet och inte inse att det går åt helvete när man gör ett program med ett sånt upplägg!!?
Jag klarar inte av att se sånt skit utan skämmas. Filip och Fredrik må vara överrepresenterade just nu men de har åtminstone känsla för den torra humorn som funkar överlag.

Tycker de balanserar rolig tv för tittarna mot att inte göra alltför mycket narr av "objekten" på ett bra sätt. Ja menar, vem skulle inte driva med de där människorna ändå liksom??

Han i bilen var fin.. :rofl

I inslaget med "fotbollssnubben" exempelvis tyckte jag att de skötte sig jättebra.

Det komiska är ju att Hammars syster är utvecklingsstörd, så han borde ju veta bättre än att håna människor som är lite bakom flötet.

såg inte gårdagens program men jag har alltid gillat Phip & Fredrik ända sen jag såg dom i High Chaparall för första gången... klockrena :D

Filip och Fredriks framgång är helt och hållet baserad på andras egenheter och tillkortakommanden. Första varvet av hundra höjdare var ju bara en orgie i klipp som alla vi nät-nördar redan sett. I.o.m detta inget eget bidrag från dessa två självupptagna herrar.

Båda denna och föregående säson av 100 höjdare lever helt på att de visar upp "unika personligheter" gärna samtidigt som de drar någon käck, tvetydig kommentar med "glimten i ögat".. Inget eget bidrag...

High Chaparal - Yeah, nu gör vi oss lustiga på en massa föredettingars bekostnad.. Inget eget bidrag, föredettingarna gjorde jobbet....

.....för att inte tala om deras patetiska bok "två nötcreme och en moviebox" som är en ytterst ytlig betraktelse som lever på lite pubertal igenkänningshumor och som försöker vara en tillbakablick men som bara blir ett ytskrap och en bok fylld med enkla poänger och....

2803382 Filip och Fredriks framgång är helt och hållet baserad på andras egenheter och tillkortakommanden. Första varvet av hundra höjdare var ju bara en orgie i klipp som alla vi nät-nördar redan sett. I.o.m detta inget eget bidrag från dessa två självupptagna herrar.

Båda denna och föregående säson av 100 höjdare lever helt på att de visar upp "unika personligheter" gärna samtidigt som de drar någon käck, tvetydig kommentar med "glimten i ögat".. Inget eget bidrag...

High Chaparal - Yeah, nu gör vi oss lustiga på en massa föredettingars bekostnad.. Inget eget bidrag, föredettingarna gjorde jobbet....

.....för att inte tala om deras patetiska bok "två nötcreme och en moviebox" som är en ytterst ytlig betraktelse som lever på lite pubertal igenkänningshumor och som försöker vara en tillbakablick men som bara blir ett ytskrap och en bok fylld med enkla poänger och....
men jag har dålig humor och skrattar ändå :näsblod

Visst kan man skratta men lyteskomiken och situationerna är så utstuderade, och kommentarer som vad har du den där pappersrullen vid sängen till bra att när man är snuvig eller:rolleyes:

Tror Disco kjelle inte riktigt förstod vad han vart utsatt för.

Det komiska är ju att Hammars syster är utvecklingsstörd, så han borde ju veta bättre än att håna människor som är lite bakom flötet.

Tänkte precis skriva det, fattar inte hur han kan med att göra sån skit-tv som deras program är.

B3658685-70E2-4AEA-9A25-8952F9570ECB.jpg

Haha! Ballt! :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...