10 sätt att döda en tupp!

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Efter att ha försökt njuta av en härlig eftermiddag i solen har jag nu börjat smida planer på hur jag lättast ska ha ihjäl grannens tupp.

Det söta lilla aset galer från ca 04 till 00.00 på natten.

Ni får gärna komma med förslag....har ett par själv.

1. köp en räv o tappa den i hönsgården.
2. smyga in o strypa fanskapet när grannen sover.
3. locka över den till min trädgård o låta den bada i badtunnan.
4. luftgevär...
5. ringa på o fråga om jag får klappa tuppen med en stekpanna...
6. ringa på o fråga om hunden får leka med tuppen...
7.
8.

osv.......

Slangbella! Nothing beats old school! :tummenupp

Kasta in en tupp till o låt dom fixa varandra, säg att du trodde det var en höna. :D :D

Jag har liknande problem med grannens chihuahuor. Jag och tjejen funderar på lite av varje. typ choklad eller råttgift. Någon som har andra tips?

(Nej, vi har inte pratat med dom. Döda först, fråga sen)

Fick en miljöpartist till granne på förra stället jag bodde på(landet)och hon fick för sig att skaffa höns+tupp.
Jag tillhör den trötta generationen så när tuppfan stått och gapat för tredje morgonen i rad utanför mitt sovrumsfönster så kuta jag ut i kallingarna med en kratta i näven och skulle nacka den fan men han var lite för snabb och drog så han klarade sig.

Gick då(för andra gången)över till grannen(första gången utryckte jag bara mitt missnöje)och förklarade att nästa gång så avrättar jag fanstyget med hagel och bjuder på tupp i vin,självklart är Ni välkommna.

Tog 2 dagar så kom någon kompis till henne och hämtade fåglarna för det var djurplågeri att ha dom instängda tills 12 som jag föreslog,tills dess var dom dock instängda. :)

Så,testa att bjuda in grannen på käk,ingen idé med kratta då dom är snabba! :)

Henrik

Hoppsan,såg att det inte var OT detta låg i,ta bort om det inte är ok.

Last edited:
4 helt klart! Tyst o smärtfritt, kan förknippas/bortförklaras med ett stenskott från bil/mc :tummenupp

Blir väl första gången i världshistorien som en tupp förklaras död av ett stenskott ;)

Nu kommer jag här och är sådär tråkigt pessimistisk igen. :7peta
Det finns eventuellt problem med att bara döda tuppen sådär rätt upp och ned. Det är att risken att din kära granne köper sig en ny är ganska stor. Vem vet, den kanske är en ännu större goltupp. :näsblod

Blir väl första gången i världshistorien som en tupp förklaras död av ett stenskott ;)

Alltså, det e bara till o klippa gräset samtidigt, kan man panga rutor med hjälp av gräsklippare, kan man nog fan "skylla" på stenskott när tuppfan ligger med blyförgiftning :D

Nu kom jag o tänka på begreppet "ruska tupp"... pröva att ruska den till döds.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT