10 nya filmer från RadicalRiders

MatteKholm skrev:
Jag blir hindrad att komma in på er sida av peerguardian (om ni vet vad det är).

Connection Rejected: 80.80.20.46 - Anti Pirat Gruppen PGIPDB (03-21-2004 @ 22:10:01)

Ligger ni på samma ip som dom eller? :confused:

Samma här! Iofs bara att stänga ner PeerGuardian så länge men
konstigt är det :va
 
Uppiggande!!!

Längtar så j-------la mycket till sommaren efter att ha kollat igenom filmerna!

Hastigheten var mellan 500-600 kb/s med Bostream Scream, kan jämföras med ca 800 kb/s från Potatisarnas hemsida.

bits_n_pieces2003 är riktigt bra... Mysig att kolla på med sina night vision inslag!!

K U T G W!!! (Orkar inte skriva ut "Keep up the good work" :3freak )
 
Olleminator skrev:
bits_n_pieces2003 är riktigt bra... Mysig att kolla på med sina night vision inslag!!
Denna film är ändå bara ett hopplock av en massa gammalt som är över 2 år.....
Tackar!
 
Jo hastigheten ska man inte klaga på, 478 kB/s...
Inte ofta man får hem trevliga mc-filmer i dessa hastigheter...
Bra jobbat... :tummenupp
 
Där ser man. :) Det går att stunta med gamla cbr 600:or också. Han verkar ju vara riktigt duktig, han som kör den.
 
Mr K skrev:
Allting går...... bara man övar satan .....Juha han kan .....

Min ktm är hopplös att åka på bakhjulet med för den är så spetsig i registret. Jag kan tänka mig att 600:an är likadan, jämfört med era stora 900:or. :)
 
Moppe filmen är det bästa jag sett. Så skön sommarkänsla med moppar o fladdrande t-shirtar o bad från klippor. Bra filmad o producerad.
 
baronen skrev:
Hehe, ja man blev ju lite svettig när herr blå dök upp i mörkret på väg hem från Knutan...

Tur ni körde så nära varandra.. ;)
Polis klippet är KUNGLIGT, speciellt eftersom ni inte åkte fast för det.. *heheh* (ni körde inte så fort juh.. :rolleyes: )

(Jag menade iofs när jag och MrK lekte blair witch, på svenska)

/KetogaN
 
KetogaN skrev:
Tur ni körde så nära varandra.. ;)
Polis klippet är KUNGLIGT, speciellt eftersom ni inte åkte fast för det.. *heheh* (ni körde inte så fort juh.. :rolleyes: )

(Jag menade iofs när jag och MrK lekte blair witch, på svenska)

/KetogaN
Man ska ju ha lite flyt ibland...

Jag fattade att de va de du menade när jag skrivit, men ja orkade inte ändra.....
 
hehe. fan va jag garva när jag kolla på filmerna under SkoJ :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top