10-årsjubileum?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej
SH hade ju en kort historia före kraschen. Men den egentliga starten var väl i mars 2003? Isf borde det ju vara 10-årsjubileum 2013. Det kanske redan finns planer för detta. Men annars vore det ju synd att sova över.

/Jörgen

Hej
Jo jag känner som sagt till den korta historien före kraschen. Sen fick alla regga om sig när det kom igång igen i mars 2003. Ska man gå på 2002 blir det ju dock enkelt, då har vi redan sovit över.
Själv läste jag bara de första åren.

Lite skoj att forumet i den där länken fortfarande fungerar lite grann, vissa trådar kan man gå in och läsa. Kul att se vilka "profiler" som fanns där i början av forntiden... :)

HaHaHa, jag kolla när jag regga mig efter kraschen, det va den 6 mars 2003, fan hade nästan glömt bort hur länge sen det va.. Fanns tydligen med i gamla databasen oxå :tummenupp

Vore kul med lite historik till ett jubileum.

Det är ju länge sedan och mitt minne kan vara kraftigt vridet av avgaser men jag har för mig att SH startade som någon typ av rikoschett mot Potäterna. Jag har någon minnesbild av Swedie när han studsar upp sin Hynda på femman eller nåt, bevisat med video eftersom så många tvivlade(var det Swedie eller någon med liknande nick? och var det på SH eller Potatoes?) Innan USA.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman