Oddjob
Bannad
Jag hittar ingen tråd om det.
Min hoj fyller 10 i år, så är det någon som vet något försäkringsbolag som tar hänsyn till det?
Min hoj fyller 10 i år, så är det någon som vet något försäkringsbolag som tar hänsyn till det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
20år är det väl för classikerförsäkring, då blir det billigt..Oddjob skrev:Jag hittar ingen tråd om det.
Jag hade för mig att det fanns någon vid 10 eller 15Hultan skrev:20år är det väl för classikerförsäkring, då blir det billigt..

Oddjob skrev:Jag hittar ingen tråd om det.

japp det var detAndersJohansson skrev:Har hört nåt om att det ska bli billigare försäkring efter 10år. Men jag minns inte vars tyvärr. Om det nu var det du tänkte på![]()
BON skrev:Trygghansa har alltid varit billigast för mig. Där är dessutom väldigt lätt att kolla priserna.

'Oddjob skrev:Inte för mig, IF var billigare
och Folksam försäkrade på 25kw så det blev folksam.
Oddjob skrev:Jag hittar ingen tråd om det.
HahaMaster_ skrev:If och honda har ett sammarbete.. är dessutom hojen mer än tio år så tar de hänsyn till det oxå. HAr en blade 92a och betalar 300:- Halv försäkrat helår. Man får ställa av hojen på vinter om man vill det. Hel försäkringen skulle kosta strax under 500:-/månad med en självrisk på 3000:- vid klotning. If har tydligen ganska bra priser på andra märken oxå
ozeo skrev:'
vad betalar du på if o vad betala du nu då?
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |