kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Jaha.. då har man fixsat startnummret oxxå :)

Nummer Ett var ledig så jag tog det.. :cool:

p.s. Det finns inte någon oskriven lag om att det betyder otur eller liknade va!? :confused:

kajlyl skrev:
Jaha.. då har man fixsat startnummret oxxå :)

Nummer Ett var ledig så jag tog det.. :cool:

p.s. Det finns inte någon oskriven lag om att det betyder otur eller liknade va!? :confused:

kAXIGT SOM FAN!

I vissa kretsar finns det regler om vissa gamla mästares startnummer som man inte får ta. I SM/SO-klasser är 1-10 upptagna av förra årets topptio men för din del är det bara fräckt.

tycker jag...

#1 sätter väl viss press eller?

:7peta :tummenupp

hehe... det är klart att det känns som 1:an ska tillhöra vinnaren, men va fan! man får ju se ironin i en 1:a som alltid kommer sist :rolleyes:

Fast oandra sidan ska jag nog sattsa rätt hårt för att iaf nå top10 :D

kajlyl skrev:
hehe... det är klart att det känns som 1:an ska tillhöra vinnaren, men va fan! man får ju se ironin i en 1:a som alltid kommer sist :rolleyes:

Fast oandra sidan ska jag nog sattsa rätt hårt för att iaf nå top10 :D

Har du racekittat din RS eller kommer du köra den i nått form av gat/race skick?

Edit: Coolt nummer förresten.. :tummenupp

EBS skrev:
Har du racekittat din RS eller kommer du köra den i nått form av gat/race skick?

Edit: Coolt nummer förresten.. :tummenupp

Han skall väl köra i 125J, vilket innebär standarskick sånär som på kåpor, backspeglar och sidostöd...

McFille skrev:
Han skall väl köra i 125J, vilket innebär standarskick sånär som på kåpor, backspeglar och sidostöd...

Nja.. inte riktigt rätt... Man måste hålla bl.a. motorn orginal men annars så gäller samma regler som för t.ex. rokkie klasserna, alltså ok och pluggar ska najjas, foam i tanken, uppsammlingskärl m.m.... :(

För övrigt så ska jag ha en rejs kittad men försöka byta fram o tillbaka mellan kåpor och på o av me skylten så jag iaf kan köra lite gata oxxå... :D

kajlyl skrev:
hehe... det är klart att det känns som 1:an ska tillhöra vinnaren...
Det är väl precis det den gör - nu! :hej

kajlyl skrev:
Nja.. inte riktigt rätt... Man måste hålla bl.a. motorn orginal men annars så gäller samma regler som för t.ex. rokkie klasserna, alltså ok och pluggar ska najjas, foam i tanken, uppsammlingskärl m.m.... :(

För övrigt så ska jag ha en rejs kittad men försöka byta fram o tillbaka mellan kåpor och på o av me skylten så jag iaf kan köra lite gata oxxå... :D

Jojo, det är klart att alla säkerhetsåtgärder måste utföras, det är liksom givet.... :hej
Det jag ville påpeka var att hojen inte får modifieras för att gå snabbare på något vis...

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa