Ninja man
Ny medlem
Bara att ta det lugnt resten av året med tanke på att det snart är hoj säsong så har du troligen förbrukat årskvoten på tur 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vallhallavägen imorse ? =)Madhonda skrev:Ja..vad ska man säga, i det här läget så känns nästan fortkörningsboten på 1400 kronor som en vinstlott..!!![]()
Jag har förtjänat boten gott o väl, så det är väl bara att betala, se glad ut och vänta på våren.![]()
Tjing tjing!!
//Madelene
Hörrö...Blondie skrev:Funkade inte din kvinnliga charm?
Om det va en kille så gissar vi att han gillar killar.
Köp en lott i alla fall.
Madhonda skrev:Hähä...tack! Jo, så sakta gick för att jag alltid vill komma fort..fram och förbi.
Rigge skrev:1400:- lät billigt med tanke på hastigheten, borde inte det bli max bötesbelopp om man är 29 över? Själv får jag tillbaka körkortet på fredag![]()
Caffe skrev:DU SKULLE HA VISAT JEANSRUMPAN:kocko
Gustav1 skrev:Du var väl inte fräck i mun mot konstaplarna?
Chronic skrev:Enbart hyllningarHade det varit ett felstavande moppefucko som sladdat in i poliskontrollen så hade hela gnällmaffian huggit direckt med förmaningar, dödsönskningar och "väx upp" kommentarer.
lorkan skrev:Mm, håller med ..
Teo skrev:Det var väl det hon gjorde... När det gäller mig så avrundar de alltid uppåt trots att Jag visar min Jeansrumpa.
Motin skrev:så oavsett kille el tjej![]()
Madhonda skrev:........
Peta hur mycket du vill...jag är glad som fan att jag inte åkte med dit med hojen, för mig är det stört omöjligt att hålla sig till hastighetsbegränsningarna och jag ligger inte på rätt sida marginalen heller är jag rädd... vare sig med bil eller hoj. Men..vem vet...en vacker dag kanske man har ändrat sig. Och självklart...där jag vet att det finns utfarter och sånt inte fan brassar jag på. Men där det går...där gasar jag. Ja...vaffan ibland där man inte ska heller.![]()
Så...sätt igång o skäll nu då.!!!![]()
//M
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |