1 km/h från att bli av med körkortet!!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Ja..vad ska man säga, i det här läget så känns nästan fortkörningsboten på 1400 kronor som en vinstlott..!! :brinnerup

Jag har förtjänat boten gott o väl, så det är väl bara att betala, se glad ut och vänta på våren. :wiggle

Tjing tjing!!

//Madelene

va ?
va det idag ?

Madhonda skrev:
Ja..vad ska man säga, i det här läget så känns nästan fortkörningsboten på 1400 kronor som en vinstlott..!! :brinnerup

Jag har förtjänat boten gott o väl, så det är väl bara att betala, se glad ut och vänta på våren. :wiggle

Tjing tjing!!

//Madelene

Grattis!! Tokbilligt!

Om det var idag och med hoj så hade det kunnat bli en dålig start på sesongen..

1400:- lät billigt med tanke på hastigheten, borde inte det bli max bötesbelopp om man är 29 över? Själv får jag tillbaka körkortet på fredag :banana

Madhonda skrev:

Tjing tjing!!

//Madelene

Grattis dårå! Men varför gick det så sakta? :va

Stefanp skrev:
Om det var idag och med hoj

Det va idag, men med bil. Det går ju att köra fort med sådana oxå. !!

loser skrev:
Grattis dårå! Men varför gick det så sakta?

Hähä...tack! Jo, så sakta gick för att jag alltid vill komma fort..fram och förbi.

floodi skrev:
Hur fort gick det då rallymadde ???

Ja, man fick inte köra så fort som jag gjorde i alla fall. Och det kryllar ju av hemliga 30 sträckor nu för tiden. Det va dock inget dagis eller skola för där lättar t.o.m jag på gasen med nöd o näppe förvisso

Madhonda skrev:

Tjing tjing!!

//Madelene

tänk om man hade kunnat tänka lika positivt som dig när man blev av med lappen i fjol... :Bugar
själv gick man ju o muttrade i flera veckor (j¤%la poliser o jaga svensson som ska till jobbet o ska göra rätt för sig o betala skatt.. mutter..mutter) :mad: :mad: :mad:

men nu e jag glad igen :tungan

Kan ju berätta att jag var rätt nöjd när dom mätte 82 eller där nånstans på 50-väg, och bara fick 1800 kr i böter. Iofs, även om det är över ett år sedan så ska man i det här landet inte bli förvånad om det kommer ett brev från länsstyrelsen i brevlådan nån dag... :rolleyes:

Men polisen bör haft all rätt att ta det på platsen om han hade velat, en aspirant var det dessutom, dom hade utbildning :tummenupp

Minns inte om det var 81, 82, 83 eller 84 dom hade mätt upp.

edit:
Detta var i bil och inte på MC

Bra sätt att få dem att skriva av 10km/h brukar vara att fråga om de inte har ngt viktigare att hålla på med :D

antagligen gick det säker 8km/h över, men sen när dom såg att det var ett tjej som körde så blev det heltplöstligt lite under gränsen, frågade dom om ditt telefon nummer med? :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti