1:e April -05

Mekus skrev:
Jag lurade en kompis till akuten för några år sedan. Visserligen så ska man inte skämta om sånt men jag kunde inte hålla mig utan ringde polaren och sa att jag vurpat med hojen och undrade om inte han kunde komma och hälsa på mig på akuten. Han var inte helt jätteglad när han väl fick tag i mig efter det skämtet

:fatta!

Jätteroligt.... :fatta!

Är det ingen mer än jag som tycker att det skall vara roliga skämt? Hemska saker som gör en ledsen eller orolig är ju bara Tråkigt.. Polaren lurade mig att han ramlat illa med hojen, han var bra, men hojjen totalkvaddad, jag var jätte nere och funderade skarpt på att göra mig av med min egen..

Dumma kompis.. Han skall få... :fatta!

Solid snake sa att han var på jobbet, men i sjävla verket var han hemma. Jag gick på det. Jävla skit. :gråta

Jag skickade ett sms till min stackars polare som jag har som tradition att försöka blåsa på första april. "Hej! Jag är i GBG och har lite problem, och dåligt batteri, luren kan dö när som. Ring mig på 031133313"

Fem minuter senare så får min polare ett sms och frågar om han får låna telefonen... Det visade sig att killen som fått messet först givetvis anade ugglor i mossan när han fick ett sådant sms av mig den 1/4 och kollade på eniro. När han såg vart nummret gick så vidarebefodrade han mitt sms till en massa kompisar, bl.a min polares kvinna, som var i gbg och efter att ha blivit blåst vidarebefodrade till min polare som trots att han hade hört mig diktera sms:et gick på det...

Back