1:a pris????

Tryggerz

Vem är jag??
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX 1100R
Inför "the big party" på lördag, som kommer bestå av allehanda folk, både snygga och mindre snygga. Dem som tillhör den senare kategorin, t.ex alla (utom mig förstås) rår inte för det och ska inte belönas för sitt utseende. Men dem som har förändrat sitt utseende för kvällens ära, och är snygga(?), kommer dem få något pris?? Tänkte för att driva upp stämningen lite!!(?)

El presidente, vad säger du? :Bugar :Bugar

Tryggerz skrev:
Inför "the big party" på lördag, som kommer bestå av allehanda folk, både snygga och mindre snygga. Dem som tillhör den senare kategorin, t.ex alla (utom mig förstås) rår inte för det och ska inte belönas för sitt utseende. Men dem som har förändrat sitt utseende för kvällens ära, och är snygga(?), kommer dem få något pris?? Tänkte för att driva upp stämningen lite!!(?)

El presidente, vad säger du? :Bugar :Bugar

Jag vet inte vad som är tänkt faktiskt men nog ska det väl bli nåt pris för bästa utklädnad.

Har ni festansvariga diskuterat nåt?

Annars får vi ta det imorgon kväll på klubben...

1:a pris...

Visst tycker jag att vi skall har ett förstapris att utdela till den person som vågar visa upp sig i den bästa utklädnaden för kvällen!!

Va det priset blir får vi väll diskutera imorgon antar jag.. men tävling skall vi defenetivt ha!

*/ ?>
Back