Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Reklamtröja för att vi har (kommer ha) en bana även i örebro. Alla som körde (nästan) från Örebro hade sånna på sigKyckling skrev:GRATTIS!!
Fan då är du nog lite duktig iallafall.![]()
Men vad faaan är det för j*vla b*gtröja du har på dig?!
Så där ser väl inte PBR-tröjorna ut?!![]()
![]()
Men nu har du visat att du kan så nu är det bara att göra likadant i resten av loppen också.![]()
Sån ska ni alla köpa av mig förresten!!! 150:- balubas som går direkt till asfalt på Täby. Säg till hur många ni ska ha!!!
Skaffa barnvakt till nästa rejs så kan du bli med och se hur de stora pojkarna gör, hehe
Mattias
Jag har en bunt hemma och så var det ju en hel del folk som fotade så det lär inte vara några probelm att få tag på bilder.Ändra gärna texten på PBR.com förresten... det var inte finalen utan bara första deltävlingen.
Johan
Jag har hela finalen på video Tyvärr stod Åsa lite dumt till så det mesta är på långt avstånd men är lite skoja att se på iaf
Hade inte Peter som till slut kom femma klotat på gruset hade det nog blivit rätt så anorlunda rejs. Han (och Linus för den delen oxå) brukar var _minst_ lika snabba som jag

Bilder på två av de andra Örebrikillarna. Harry Fagler och sen Linus...
Bifogat
Last edited: