1:a lektionen avklarad

Hej och grattis till att Du kommit igång med rätt fordonsslag:) Jag antar att Du inte kör med Roberts då, tror inte dom har någon Bandit utan kör med Honda? Kör Du med Trafikskolan eller i någon annan ort än Piteå?

Jag tror Du kan vara lugn, den Du nu körde med menade nog att det blir dyrt för dom som ftg, inte för Dig personligen :)

Jag råkar ha en kompis i "Bersika" med en Bandit 600 med kåpa, så vill Du känna och klämma på den säger Du bara till. Jag vet att de går att sänka bak med ett s k "hundben" (inte "rätt", men det går), sedan kan man kompensera med att även höja gaffelbenen i styrkronan så att den inte blir för trögstyrd. Bra nybörjarmaskin och lite lägre än Fazer/FZ-6.

Roligt att Du väljer att ta kortet, häng gärna med på någon körning också så att Du får mil under västen. Förutom här på sporthoj (kan våra lite varierande tempo i det ystra sällskapet) har Du även MC Fyrkanten på Facebook som drar ihop körningar.

Lycka till nu:tummenupp

Last edited:
Om körskolan ska debitera dig för tappad hoj tycker jag du ska begära att få alla pengar tillbaks om du misslyckas med uppkörningen..... Öga för öga tand för en tand...

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...