1:a, bästa och nuvarande hoj!?

tjoo

första: honda cbr 900rr-92
andra: yamaha r1-98
nuvarande: suzuki gsxr1000-01

bästa vet jag inte... har inte åkt så mycket på gixxern..
men r1an va jag riktigt nöjd med..
 
Först - Kawa ER-5
Bäst - KTM 658 SC (Karlsson Edition...)
Nuvarande - Yamma R1 och ovanstående KTM

Bäst är lite svårt att avgöra - jag har nog gillat alla mina hojar för deras unika egenskaper. Duke-II:an t.ex. saknar jag och rs250:n var väldig skoj på bana och en Kawa ZR7 var trevlig som touringmaskin och jäkligt snygg. R1:an är den som haft mest klipp i motorn och är rolig just tack vare det (samt lättkörd som få). Men KTM:en har jag lagt ner mycket tid och pengar på att få i perfekt rejsskick och duger till det mesta.
 
a: YZF600-R Thundercat -96
b: YZF600-R Thundercat -96
c: YZF600-R Thundercat -96

På vägen..

a: Husqvarna TE250 - 05
b: Husqvarna TE250 - 05
c: Husqvarna TE250 - 05

I skogen...

Det kan ju bli ändring på detta så småningom...
 
A. Suzuki GSXR 1100 -88
B. Aprilia Mille R Factory -04, Suzuki GSXR-750 -04
C. Aprilia Mille R Factory -04


Aprilian har något som 750:n saknade, både dessa är dock kanonhojar :tummenupp
 
Första hojen var en Suzuki GSX750 - 82a
Bästa hojen, min nya och nuvarande R1-05 :tummenupp

saknar ändå min första sporthoj ZX6R-03....riktigt najs hoj faktiskt...
 
A Kawasaki GPX600R -88 Svart med röda stripes och elektrisk anti-dive *o-yeah!!* ;)
B Aprilia Mille R -02 knappt mot R1 -99 sedan VFR -96 sedan Kawa ZX9R -99/GPX600R -88
C Aprilia Mille R -02
 
a) Suzuki VZ800 Marauder
b) Suzuki GSF1200 Bandit
c) Suzuki GSF1200 Bandit
 
a) R1 -02 (eller räknas yz 250:n? -91 :rolleyes: )
b) R1 -02 (Har provat några andra men R1:an är klart bäst :) )
c) R1 -02 (Ska tyvärr säljas för jag har inte råd under studietiden :näsblod )

Nu kan intresseklubben anteckna ;)
 
a) Yamaha Virago XV535
b) Yamaha R6, Ex-VM supersport med extra allt och en jävla massa effekt
c) Kawasaki ZX6RR -05 (Går även in under "b" som klart bästa standardhoj).
 
A: FZR 1000 -87
B: Triumph Speed Triple -04
C: Triumph Speed Triple -04

En massa annat har passerat genom åren till och med ett Custom järn, HUUU!
 
a-Yammaha AS3 1972
b-Ducati Multistrada 1000 DS 2004
c-Ducati Multistrada 1000 DS 2004

Det blir ju så med duccarna jag har haft; b och c sammanfaller!
 
1. vf750f ´83 (första)
2. gpz750 ´84
3. gs550 ´78 (sämsta=kickstart, omkörd av lastbilar, hembyggda kåpor o handmålad)
4. vfr750 ´93
5. trx850 ´97
6. yzf600 ´97 (bästa och nuvarande)
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top