1:a april-skämt

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Snart är det dags... att blåsa dem man känner!

Såååå... några bra tips på skämt som är rätt snälla.

2010 blev det bl.a. en annons på en sexgunga på blocket... vart succé. Mest Malmöbor som hörde av sig :tuttar

2009 sökte jag nytt jobb. I samband med det lurade jag min tjej att jag fått ett erbjudande om ett sjukt bra jobb i Saudi och hade blivit ditkallad för intervju (fanns en utannonserad tjänst). Hade rätt bra koll på landet då jag varit där när min bror bodde där.

Började med att hon kollade upp hur det var att leva där på UD:s hemsida mm... T.ex. kvinnor får inte köra bil, jordbävningar, slöja, inte äta på restaurang i samma avdelning som män, offentliga avrättningar, risk för att bli gripen för prostitution om kvinna i sällskap med man som inte är släkt, ingen alkohol, inga politiska åsikter, mm.

Sedan blev det ett satans liv om detta på hennes jobb och diskussioner om vilken ego kille hon hade. Men jag höll ut i nästan 1 månad innan jag sa att det var ett 1:a-arilskämt. Ett jävligt bra skämt som verkligen tog skruv!

Sedan blev det ett satans liv om detta på hennes jobb och diskussioner om vilken ego kille hon hade. Men jag höll ut i nästan 1 månad innan jag sa att det var ett 1:a-arilskämt. Ett jävligt bra skämt som verkligen tog skruv![/I]

1 månads april skämt ... är det inte lite väl elakt ...
visst nån extra dag från 1:a april gör ju inget ... men en hel månad?

Ett aprilskämt hon aldrig nånsin glömmer är att du säger att du tvekar lite om hon verkligen är den rätta, och därför har du "prövat lyckan" lite vid sidan om ett tag.
Du håller masken en hel kväll innan du med ett gapskratt säger: "april-april"

Där har du uttrycket "med mord i blick" personifierat.

edit:don´t do it.
edit 2:ja, jag har provat.
edit 3:nej, hon kom aldrig över det.

Last edited:
Ett aprilskämt hon aldrig nånsin glömmer är att du säger att du tvekar lite om hon verkligen är den rätta, och därför har du "prövat lyckan" lite vid sidan om ett tag.
Du håller masken en hel kväll innan du med ett gapskratt säger: "april-april"

Där har du uttrycket "med mord i blick" personifierat.

edit:don´t do it.
edit 2:ja, jag har provat.
edit 3:nej, hon kom aldrig över det.
"Men vad bra att du säger det. Jag har gjort samma sak. Nu har jag träffat en jättetrevlig kille som heter Kjell-Gunnar. Han har en fotlång dase som är grövre än mina handleder och är en gud i sängen jämfört med dig. Det är därför vi har haft sex så ofta på sistone, för att jag verkligen ville känna efter hur det låg till.

Förresten kanske du borde gå och testa dig. Kjell-Gunnar har HIV. Men eftersom han tycker att det är mindre skönt med gummi på så har vi alltid kört utan."

Tror det det var förra året jag hörde den....

Tjejen kommer hem efter jobbet.
Hon: "-Är det någon som ringt?"
Han: "-Jaaaaa, det var visst någon, någon Björn tror jag att det var.
Numret ligger på bordet."
Numret som ligger på bordet går givetvis till Skansen. Varpå damen i fråga ringer upp
och säger:
Hon: "-Tjena! Det var visst någon Björn som sökte mig......"

Propsa på att du ska ha kondom på fredag.

Börja kramas, tveka och säg, "-Nej, inte ikväll", när hon ska ner och suga, sen innan du sticker in den drar du på en hätta.

Kan ju med fördel kryddas med oförklarig frånvaro på torsdagskväll.

Här kan du också gärna vänta en månad innan du brister ut i ett frejdigt 'AprilApril, din dumma sill!'.

Edit: Såg nu att 'Sportbike' var inne på samma spår, då måste det ju vara rätt väg att gå.

Last edited:
Fantastisk roligt skamt RRBjorn, roligast hade det nog varit nar jag efter nagon kvall kommer hem och forklarar att jag hittat ny lya och flyttar samma helg:tummenupp

Da ar det verkligen lage att komma med ""april apri din dumma sill..."

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...