6-7? Snarare 10-15.GSXR1100R skrev:Ullis kör 125R nuförtiden, 35-40 trötta kusar på slangen, ändå får jag pisk med 6-7 sekunder![]()
/T.Alanglös
/(Be)sviken Teamchef
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
6-7? Snarare 10-15.GSXR1100R skrev:Ullis kör 125R nuförtiden, 35-40 trötta kusar på slangen, ändå får jag pisk med 6-7 sekunder![]()
/T.Alanglös
Hej..Goodstuff skrev:Alla som tror att man måste ha värsta kitprylarna för att köra fort borde kika på Christer Miinin. Idag på friträningen körde han på 1.08.6, uppgift från säkra källor, med sin Suzuki GSXR600 i STD 600 klassen. Alltså en helt standard hoj förutom kraschkåpor. För er som inte vet är banrekordet, Jimmy Lindström SS600, 1.07.046. Tydligen körde han dessutom "bara" 1.09.1 med sin SBK....
I am impressed!
Jag körde 1.20 din j-lvalmers skrev:6-7? Snarare 10-15.
/(Be)sviken Teamchef
Den tiden är inte verifierad av EMR Management; gäller således icke. 1.20 betraktar EMR förövrigt som fågelskådartid.GSXR1100R skrev:Jag körde 1.20 din j-l![]()
1.20 på laptimer med Oscars fulretta, tänk så många som blev glada när dom varvade vad dom trodde va Oscar #29, tydligen så behöver jag minst 1000 kubik för att komma under fågelskådartempo, nästa gång tar jag min 1100R.valmers skrev:Den tiden är inte verifierad av EMR Management; gäller således icke. 1.20 betraktar EMR förövrigt som fågelskådartid.
aron... skrev:Hej..
Tror att Micke Nilsson åkte fortare i fjol på sin R6 std 1.08.2...
Men jag är inte 100% säker...
DanTheMan71 skrev:På Gelleråsen??? Du måste mena Sviestad .Annars e hon nästa Rossi![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |