Freon_leon
Johan
hej alla! jag och min flickvän firar ett år på lördag, sitter och funderar på om man ska hitta på något eller inte och isof vad? Vi ska iaf ut och äta på kvällen är det tänkt, men ska man göra något mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freon_leon skrev:hej alla! jag och min flickvän firar ett år på lördag, sitter och funderar på om man ska hitta på något eller inte och isof vad? Vi ska iaf ut och äta på kvällen är det tänkt, men ska man göra något mer?
Freon_leon skrev:hej alla! jag och min flickvän firar ett år på lördag, sitter och funderar på om man ska hitta på något eller inte och isof vad? Vi ska iaf ut och äta på kvällen är det tänkt, men ska man göra något mer?
Och dessutom lägg upp på sporthoj.com...?McB skrev:Gör något ni kommer att minnas. Filma när ni har sex.![]()

spectre skrev:Köp ett fint halsband ( funkar ALLTID i ALLA lägen med tjejer ) och ge henne det när ni sitter vid bordet och käkar, innan så ger du henne den största rosen du kan hitta i blomster affären och ger henne lite massage så hon blir avslappnad. Berätta hur mycker du tycker om henne och att du är jätte glad att det verkligen är ni 2 och allt det andra fjanteriet som man tjatar om på alla "högtider".
Ps guldfynd brukar ha billigt glitter Ds

Paradoxy skrev:Toffel![]()

spectre skrev:Nej det är jag inte, jag är bara otroligt duktig på att ta mig till kvinnors underliv. Jag ser inte bra ut så jag måste smöra. Och smöra kan jag![]()

Paradoxy skrev:Det är därför jag inte behöver toffla menar du?![]()
Pr0bz skrev:Sen filmar hon när ni har sex, hela natten.
Det funkar asbra.
flugan skrev:Ja, skippa lull-lullet med godis och blommor, annars förväntas det bara större och större mutor vid varje "tillfälle" i framtiden.

|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |