1 år utan

Frida skrev:
Hur många gånger har man inte hört det! Att killens tidigare tjejer varit som döda sillar. Man börjar ju undra om killar bara drar till med det för att man ska känna sig bra. :rolleyes:

Men däremot är det många killar som tror att de inte gillar vissa saker i sängen, men det visar sig alltid (ja, alltid!) bero på att de tidigare tjejerna inte gjort det på ett bra sätt. :crash

Nja, det var snarare som svar på ditt påstående att killar måste visa sig veta vad de håller på med första gången för att det skall bli en andra. Tro mig, vill du ha en andra med oss får du fan göra mer än att bara vara naken.

Freppa skrev:
Nja, det var snarare som svar på ditt påstående att killar måste visa sig veta vad de håller på med första gången för att det skall bli en andra. Tro mig, vill du ha en andra med oss får du fan göra mer än att bara vara naken.

precis dom ska bjuda på middag oxå :D :D

Freppa skrev:
Icke att förglömma: NI måste visa att ni vet vad ni håller på med, för annars är ni ointressanta för oss. Finns inget tristare än en död sill i sängen som inte vet hur nåt funkar.....
ORD! :fakta
Så jävla sant som det är sagt.

Lartes skrev:
Det finns saker som killar INTE gillar :fakta
Och dom ska ni ge f*n i :fatta!

Ok ok! Men om man inte får göra sånt man själv gillar att göra på killen blir man ju tokig. Vi gillar inte ALLT heller. Inte jag iaf. Men man måste ju testa för att veta!

@sege: "Övning ger färdighet" ? Det räcker ju med att en visar hur man gör. Ni killar funkar ganska lika :p

Frida skrev:
Ok ok! Men om man inte får göra sånt man själv gillar att göra på killen blir man ju tokig. Vi gillar inte ALLT heller. Inte jag iaf. Men man måste ju testa för att veta!

Om jag nu inte går in på detaljer så vet jag bara att jag gillar/gör det mesta :slicka
förutom vissa saker som är ÄCKLIGA och om du/ni gillar att göra dom så borde ni gå till doktorn :zpy

Söder skrev:
:rofl :rofl :rofl :rofl
Snarare att jag utelämnade det uppenbara :fakta

Mattias ser ju inte så bra med sina 10 år gamla brillor. Jag har erbjudit mig att fixa linser till honom, men han är visst rädd för att sitta ensam med mig i ett mörkt rum. :confused:

Lartes skrev:
Om jag nu inte går in på detaljer så vet jag bara att jag gillar/gör det mesta :slicka
förutom vissa saker som är ÄCKLIGA och om du/ni gillar att göra dom så borde ni gå till doktorn :zpy

Håller med. Äckliga saker ska man inte göra. Om man inte tänder på sånt. Men istället för att gå till farbror doktorn kan man ju gå till nån likasinnad farbror :eek:

Frida skrev:
Håller med. Äckliga saker ska man inte göra. Om man inte tänder på sånt. Men istället för att gå till farbror doktorn kan man ju gå till nån likasinnad farbror :eek:

Nix för äckliga saker borde behandlas av farbror doktorn :fakta

Jag har en kompis som kommer från Rumänien och han hade (när vi var typ 14-15 :rolleyes: ) rumäniens motsvarighet till Okey typ.
I den stog det att om man var homosexuell så borde man uppsöka doktorn alt hjärnskrynklare :crash

ninja_1 skrev:
precis dom ska bjuda på middag oxå :D :D

Va!? Ska ni ha mat oxå? Ni ville visst inte ha sillar i sängen iaf. Och det räcker inte med att vara naken. Shit, vilka krav ni har :D

Sweedo skrev:
Fröken generalisering? hahaha
Näh, det gör vi INTE !

Japp, that´s me! Närå, det är ju det som är kul, att lära känna nån och upptäcka de där små sakerna som gör just honom speciell..

Re: Re: Re: Re: Åh!!! Oskuld!!

ninja_1 skrev:
stackars hmm tjej..nån får ju offra sig!! jag tjing paxar för att inte!!

Alla kan / vill sätta på en snygg tjej så det som är mest manligt är att sätta på en riktigt ful en.

Men jag har redan bevisat min manlighet på detta sätt så jag hoppar också över...

Skumt det där, med tjejer räcker det att de är villiga och kåta men vi killar ska vara nån slags latinolööver för att få bra kritik.

Jag har aldrig fattat det där.

soppatorsken skrev:
Skumt det där, med tjejer räcker det att de är villiga och kåta men vi killar ska vara nån slags latinolööver för att få bra kritik.

Jag har aldrig fattat det där.
Det är väl just det. Vi killar är lite för villiga och har inte Sååå stora krav :rolleyes: så tjejerna kan ju bara vraka å välja å då börjar dom ställa krav. :fakta

:fatta!

Tycker det är för lite detaljer i den här tråden, vi går inte tillräckligt djupt in i detaljerna. Vi måste reda ut vad som är äckligt, inte bara skriva 'äckligt är äckligt' och sånt.

Skärpning! :p

Frida skrev:
@sege: "Övning ger färdighet" ? Det räcker ju med att en visar hur man gör. Ni killar funkar ganska lika :p

Dra lite i snabeln så blir livet bra? :p

Om vi funkar ganska lika så funkar ni också ganska lika, vilket på det stora hela iofs är hyfsat sant, men på detaljnivån så oerhört fel.

På det stora hela går det ut på att jucka, på så sätt fungerar alla lika, sen skiljer det massor mellan alla. Ju!

sege skrev:
Tycker det är för lite detaljer i den här tråden, vi går inte tillräckligt djupt in i detaljerna. Vi måste reda ut vad som är äckligt, inte bara skriva 'äckligt är äckligt' och sånt.

:rofl :rofl :rofl

Tycker att vi skiter i detaljerna va? :tuttar

The_Wanderer skrev:
Det är väl just det. Vi killar är lite för villiga och har inte Sååå stora krav :rolleyes: så tjejerna kan ju bara vraka å välja å då börjar dom ställa krav. :fakta

:fatta!

nej nej..tvärtom det e vi som ska ställa krav :tummenupp

sege skrev:

typ tantra sex eller vad det heter :confused:

Tantrasex är hur kul som helst. Vägen dit är dock jobbig. Äcklig sex är typ att bajsa på varandra. (Förlåt Mattias. Det vär apäckligt!)

Freppa skrev:
Tantrasex är hur kul som helst. Vägen dit är dock jobbig. Äcklig sex är typ att bajsa på varandra. (Förlåt Mattias. Det vär apäckligt!)

Du behöver inte be om ursäkt. Vi kräktes ju båda två efter bajsincidenten.

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP