08:ornas vardagssnack

PHAW! Jag veeeet var rullen sitter, problemet är fortfarande att jag inte vet var jag sitter om jag inte tar det lungt i kurvorna :D Men jäklar om jag ser en måsjäkel till, då blir det rött på vägen, o det är iiiinte från hojjen :ilsken . Får se om man dyker upp till besiktningen, har ju redan en besiktigad hoj - skattad o klar o sedan är det valet o kvalet mellan smc-grejen eller kanske dra på bandit-kryssningen ... illa att allt ska vara samma helg. fast, nu läste jag precis att man kan muta sig till en db-mätning hos skägget, kanske är värt så allt håller sig inom ramarna för åbäket :tuttar

Jag veeeet var rullen sitter, problemet är fortfarande att jag inte vet var jag sitter om jag inte tar det lungt i kurvorna :D

Ok, nu hoppas jag att du förstår när jag är allvarlig och när jag bara försöker vara dryg och korkad :)

Jag vill inte plocka varken mina eller dina kåpdelar ur ett dike.

-@

-@

Men nu är ju risken att få plocka dina kåpdelar väldigt liten, inte för att du är bäst på att köra (vilket du brukar tro), utan för att din hoj är helt j**la naken!! Klä på den igen! :mad:

Ok, nu hoppas jag att du förstår när jag är allvarlig och när jag bara försöker vara dryg och korkad :)

-@

Tro det eller ej, men jag hänger faktiskt med ;) Försökte bara poängtera vilken kratta jag fortfarande är på kurvor :D Mina kåpdelar KAN man iaf i värsta fall hämta ur diket... DINA måste man fan leta i ett garage för att hitta! :arsele

Dessa Fåglar

Tro det eller ej, men jag hänger faktiskt med ;) Försökte bara poängtera vilken kratta jag fortfarande är på kurvor :D Mina kåpdelar KAN man iaf i värsta fall hämta ur diket... DINA måste man fan leta i ett garage för att hitta! :arsele

Har du krockat med en mås? Såg förövrigt en mås idag som satte sig på disken till hamburgeriet vid vaxholm och snodde 3! st mazariner, helt orädd höll på skratta mig fördärvad:)

Last edited:
Kan man ansöka om ett nytt liv nånstans? Jag är less på det här nu.

Så nu har jag gnällt klart.

Verkar iaf som att det finns några tappra själar där ute som vågar ställa upp med spättaplats! Så det finns nog hopp om livet trots allt! :tummenupp

Det ska vi ändra på kompis :fakta

ja tack! :D Måste ju kunna det där om man ska ner till ringen i thyschklånd i sommar :D

Har du krockat med en mås? Såg förövrigt en mås idag som satte sig på disken till hamburgeriet vid vaxholm och snodde 3! st mazariner, helt orädd höll på skratta mig fördärvad:)

Haha! Va han lite sne i skallen (som om han hade blivit nickad av en hjälm typ?).. Låter som min måsjävel helt klart :D Måsar är ett komiskt inslag i naturen :D o på tal om det så ta en titt i mitt garage, världens fräsigaste fordon finns att beskåda! En dröm för kaptenen att besiktiga!

Last edited:
ska ner till ringen i thyschklånd i sommar :D

ta en titt i mitt garage, världens fräsigaste fordon finns att beskåda! En dröm för kaptenen att besiktiga!

Vaddå. Folkabussen? Skall du ha den som rejsbuss elleh? :D

Eller skall han besiktiga fyllot som sitter i soffan? :D

Vaddå. Folkabussen? Skall du ha den som rejsbuss elleh? :D

Eller skall han besiktiga fyllot som sitter i soffan? :D

var la folkabössen jag syftade på, mina besiktningar görs endast av lättklädda damer efter en omgång med munlädret :D. Han är knappast i mina ögon godkänd för att besiktiga något annat (kanske är jag rädd för antalet 2:or man skulle få :näsblod )

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman