08:ornas vardagssnack

Nu ska vi se, ser att ni spammat utan kontroll här medans jag tagit ett par borrar med grannen :)

Eeeh doktorn, din rapport suger getpung, vi är inte intresserade :fakta :)

Marker det jag...Marker det jag... ;)
Da later jag val bli att beratta for dig och Colossus om okenfarden med kollegans Pajero 4x4 i oandliga sanddyner osv osv...
Ska heller inte traka ut er med bankorningsbilder fran forra veckan pa Dubai Motodrome...

Eller om jag ar riktigt elak kommer det nog bilder anda tror jag! :D

Saknar ni mig? :tuttar Jag saknar iaf er allihop! :pannkyss
Var det inte blåsigt idag där ute på vägarna? Det possitiva är ju att jag har haft tid att pula i trädgården nu iaf! Hehe.

Perfect stranger som har premiär nästa fredag verkar ganska ok. 300 är nog inget för mig! :)

Ska fråga Kaninen snällt nån dag! Tack för tipset.

Jag och kaninen var och såg 300, ingen tjejfilm kan jag lova.... minst 300 huvuden som åkte av i den filmen och runt 3 kubikmeter blod;)

Hmmm..

Jag och kaninen var och såg 300, ingen tjejfilm kan jag lova.... minst 300 huvuden som åkte av i den filmen och runt 3 kubikmeter blod;)

Det var kanin som rekommenderade den till mig, han sa att den fungarade kanon på :tuttar då dom kröp upp så där mysigt i knät..``????

:D :D :D

Allt ovan utan att kanin faktiskt rekomendera den, är lögn.

Finns säkert tjejer som gillar krigsfilmer av olika slag, jag tillhör inte dem dock. Blod i zombiefilmer och liknande stör mig inte alls. Land of the dead är en av mina favoriter ju! Skräckisar is my shit! :yoparty

Ladbol gjorde en jämförelse med Bikerwomans och Blåskäggs :tuttar idag.. så vi kan nog konstatera att det behövs mer kvinnor på körningarna. Om Blåskägg blir mallen för ett par bröst är vi riktigt illa ute!

...alltså, jag har läst den här meningen ca. 10 ggr nu och vet inte vem av oss (KB eller jag) som ska ta detta som en förolämpning....
Är det jag som ser okvinnlig ut eller är det Skägget som ser omanlig ut??:confused: :va

300, ingen tjejfilm kan jag lova....

Sett den 2ggr, den var ruggigt bra enligt mig... Tyvärr var scenen över havrefältet och ledmusiken från gladiator tagen rakt av kändes det som.

Iof kanske det finns någon sådan innebörd av det där fältet som inte jag har koll på.

-@

Lusläs

Hahaha:D Det var han som kröp upp i mitt knä, han tål inte att se blod den lilla finnen:näsblod

alltså, jag har läst den här meningen ca. 10 ggr nu och vet inte vem av oss (KB eller jag) som ska ta detta som en förolämpning....
Är det jag som ser okvinnlig ut eller är det Skägget som ser omanlig ut??

Läs inlägg 225 igen... Noga...:tummenupp

Finns säkert tjejer som gillar krigsfilmer av olika slag, jag tillhör inte dem dock. Blod i zombiefilmer och liknande stör mig inte alls. Land of the dead är en av mina favoriter ju! Skräckisar is my shit! :yoparty

Blod e helt ok för min del för övrigt, men tycker ju att en film gärna få ha en handling också? ....och det kan jag inte påstå att den hade....

alltså, jag har läst den här meningen ca. 10 ggr nu och vet inte vem av oss (KB eller jag) som ska ta detta som en förolämpning....
Är det jag som ser okvinnlig ut eller är det Skägget som ser omanlig ut??

Läs inlägg 225 igen... Noga...:tummenupp

Hajar fortfarande inte....

Last edited:
Bwaahahaha.. Precis min tanke också. Världens enda hoj med knäskrap upprättstående och parkerad! :rofl

Själv skall jag gå ned någa kg... sisådär 5-10 hk :D

Heheh, japps, samma sak här, behöver vinna några hästar ja med, har ju bara en 600:a :näsblod

Fast, min skulle definitivt se ut så också om man var två lite... erhm, större vuxna sadla på :D

Heheh, japps, samma sak här, behöver vinna några hästar ja med, har ju bara en 600:a :näsblod

Fast, min skulle definitivt se ut så också om man var två lite... erhm, större vuxna sadla på :D

Svänger hyfsat med damsällskap bakpå kan jag meddela. Nära på samma egenskaper på din o min 600 även om ditt sällskap sitter högre upp än dig. Men min soffa är lite fel, den borde vara kortare på förarsidan och längre på passagerarsidan.... Nåja, får väl stoppa om den :-)

Så det är därför det varit så tyst i helgen.. :D
Jag har varit helt bortkopplad från allt som ha med två hjul att göra.
Hela helgen har tillbringats i en j...a rabatt och rensat ogräs..

Men då har jag hela nästa helg att köra hoj igen.. :yoparty

JA nu är det dags att köra lite igen.. det ska bli varmare igen i´veckan. Antingen Onsdag eller helgen.

Hoppas att det blir gruppkörningar... Blåskägg ??

// colossus

JA nu är det dags att köra lite igen.. det ska bli varmare igen i´veckan. Antingen Onsdag eller helgen.

Hoppas att det blir gruppkörningar... Blåskägg ??

// colossus

Han är ju busy i helgen med att hålla bilprovningen öppen.. :tummenupp
Vi samlas där... sen får vi se vart det bär av..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman