08:ornas vardagssnack

Trefligt tunnval, mein Herr! Själv har jag just slagit upp sista droppen ur en kultinglagrad (quarterkask) Laphroigh (stavning?):tuttar

Tuppjucks fel...han sitter alltid näck och spammar!:fakta

H*te! Glömde jag stänga webkameran nu igen... ditt liderliga lu.. nävisstja.. det är väl d1ce, snail eller Kafftén när de är tillsammans och beundransvärt betraktar varandras bakar....

Du har förhoppningsvis bättre analhygien än Herr Tuppjuck! Om inte, så hoppas jag att du för alltid kommer bo nedvinds mig.:D

Min herre! Likväl som jag har blivit naken i ansiktet har jag kapat mina rektala dreadlocks. I haven ikke, jag säger ikke, skådat given tuppjuck i röven på länge... Däremot har jag sett din när ni for iväg bortåt kurvorna. Kurvsopor som jag får hållas i Kapten Bromsskäggs grupp.

Ej faan, jag har påse redan i munnen.

/H

Oral stomi???

Last edited:
Min herre! Likväl som jag har blivit naken i ansiktet har jag kapat mina rektala dreadlocks. I haven ikke, jag säger ikke, skådat given tuppjuck i röven på länge... Däremot har jag sett din när ni for iväg bortåt kurvorna. Kurvsopor som jag får hållas i Kapten Bromsskäggs grupp.

Oral stomi???

Va faaan...har du blivit frånåkt av Lorden???? Stog du still eller?
(Sorry Grabben,kunde inte låta bli)

Oral stomi???

Rektala dreadlocks???

*Dör*
:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Jaaa? Jag valde fel grupp. Sköt*HOST*sam som jag är bryter jag inte formering...

Jag har gott om silverbrickor att servera på :tungan

Man är väl inte bög bara för att man suger av en polare?! :va :näsblod

-@

Lite extra protein kan inte skada om man går på gym?

Last edited:

Heh, jag har bestämt mig för att lägga alla aspirationer på att vara snabb på hyllan, däremot kommer jag att fortsätta snacka skit som om jag vore snabb satan (allt är som vanligt, med andra ord):D

Heh, jag har bestämt mig för att lägga alla aspirationer på att vara snabb på hyllan, däremot kommer jag att fortsätta snacka skit som om jag har räserbajs (allt är som vanligt, med andra ord):D

DET har vi nog inga som heeelst problem att tro Milord...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman