06 R6 - Racingbilder

Swedie skrev:
Är det någon som vet NÄR dessa hojar kommer anlända till Sverige? Jag har köpt min via Bike Trollhättan iaf. Var relativt tidig ute (2 månader sedan eller så).

På yamahacenter karlstad har dom fått dom redan även R1 -06. :tomten

På Yamahacenter i Helsingborg har dom fått in en vit och röd R6 som redan är såld kommer dock en svart och blå i denna veckan. :pannkyss

Swedie skrev:
Är det någon som vet NÄR dessa hojar kommer anlända till Sverige? Jag har köpt min via Bike Trollhättan iaf. Var relativt tidig ute (2 månader sedan eller så).
Satt på en igår eller i förrgår på Motorhuset i Nyköping :banana

Edit: Svart :banana

Last edited:
BILDER! Detta är bara FEL! Varför .. Tycker ju ändå min borde vara här nu då. Eller är de här för att stå i shoppen så det kan locka för köp?

Swedie skrev:
BILDER! Detta är bara FEL! Varför .. Tycker ju ändå min borde vara här nu då. Eller är de här för att stå i shoppen så det kan locka för köp?
Hehe va inne på yamaha center i dag, va ju tvungen att provsitta känna
o klämma grymt smidig hoj :tummenupp Dom nya r1,orna som stod sidan
om ser omoderna ut :( Men nästa år kommer r1,an i samma tappning :)

Yc i hbg har för omgående lev.

Last edited:
Swedie skrev:
Maila Jörgen#27 och fråga ;)
Du har väl kvar mailen annars har jag den :)

Swedie skrev:

här nere har dom redan kommit ring och snacka med jerker han kan nog ge dej svar direkt .

Står två st på Y-center GBG en röd/vit och en svart pris 114,900 till vanligt folk på gatan

ursäkta bilden tagen med mobilen i lördags

Bifogat

• r606.jpg
    r606.jpg
    105 KB · Visningar: 103
Back