06 CBR1000RR vs 96 Viper

twinner skrev:
Svårt att tro på föraren som Skicklig...

Det är Darius och C:o... Dom ÄR duktiga...

Zuljin skrev:
Jo, jag kan nog hålla med dej.. Fast inte den här gången =) En stuntpreppad hojj mot en racepreppad bil? Inget jag vet säkert men med tanke på vad han gör med cykeln i början där så känns det inte som att den är moddad åt rätt håll.

Återigen, det är Darius och C:o... Dom har prylar att modda den åt både det ena och andra hållet... Killen skaffade en helikopter för att få snyggare kameravinklar i sina MC-filmer...

elliott3 skrev:
Såg ut som Dariuz i bilen, var det han?

Japp, det var det...

Läckra fälgar på hojen :tummenupp

Så, varsego att snacka vidare om Vipern eller vad den heter...

Racercukel skrev:
Firefly skrev:
Jo verkligen :rolleyes: :hihi[/QUOTE

Det är ju bevisat att det är mer klös i dom andra maskinerna. Hondan har ju sämst vikt/effektförhållande med tex...
Jo, i siffror är dom snabbare, det säger jag inget om. Men att det skulle göra så mycket skillnad där på vägen mot Vipern tror jag inte. Visst att dom skulle vara snabbare än bladen, men utgången av filmen hade nog varit hyffsat snarlik...

Inte alls min avsikt att nedvärdera din zx10:a... :pannkyss

Aja grabbarna ni kan ta det lugnt, ni lär ju knappast möta den där bilen ute på vägen. Så ni förblir KING OF THE ROAD :tummenupp

Ehh faan. Jag hade dra´t den lätt. Vanligt folk gasar tills vajerna tar stopp men jag skruvar så jävligt så nästan vajern går av kompis, nästan samma effekt då som törbå.

Firefly skrev:
Jo, i siffror är dom snabbare, det säger jag inget om. Men att det skulle göra så mycket skillnad där på vägen mot Vipern tror jag inte. Visst att dom skulle vara snabbare än bladen, men utgången av filmen hade nog varit hyffsat snarlik...

Inte alls min avsikt att nedvärdera din zx10:a... :pannkyss

Mja, vete kattsingen! Nej, antagligen hade det inte påverkat utgången mer än nämnvärt.....Men det skulle vara kul och se hur någon av dom andra klarat sig...

2Wheeldrive skrev:
Sura jävla Hondamotorcyklar! Hade det varit en Yamaha eller Suzuki så hade bilen garanterat fått pisk :gnissla
hrm :fatta! :hihi :hihi :hihi

Blomquist #14 skrev:
Läckra fälgar på hojen :tummenupp

Så, varsego att snacka vidare om Vipern eller vad den heter...
no its DIPER :rofl

thompson46 skrev:
skulle ha velat sett ett race från stillastående också, hade vart kewl :yoparty

Håller 100% med. Det är det bilarna hatar p g a vikten. Alltid en massa snack om rullande hit och dit och sedan vann de på sina egna villkor :arsele .

Dragracing med flygande start :va
Rally med flygande start :va
Bana med flygande start :va

Vem vill ens se sådant :mad: .//R

Har mitt inlägg blivit borttaget ? :va

Edit; Min dator spökar. :skrämd

Nu har jag också sett filmen. Rätt okej Viper. Att den skulle vinna var väl inte oväntat heller, dundertrimmat mot original blade..

Last edited:
Paradoxy skrev:
Någon fyrhjulig bil då?

0-300 på fjorton sekunder.

Och inte en topfuel dragster, det ska vara en bil som Göstan Svensson ska kunna köpa och åka till jobbet med.

Då blir det nog svårt att hitta någon. :tomten

Fast Gösta Svensson kan antagligen inte köpa en Veyron och sedan åka till jobbet med den heller. :tungan

Finns förresten ingen Veyron i Sverige va ? Knappt en CCR ens, väl ? (Om man inte räknar med Christians egna..)

Racercukel skrev:
Mja, vete kattsingen! Nej, antagligen hade det inte påverkat utgången mer än nämnvärt.....Men det skulle vara kul och se hur någon av dom andra klarat sig...

vill inte verka jatte elak, men jag hoppas att du bara skämtar nu :)

drovy skrev:
vill inte verka jatte elak, men jag hoppas att du bara skämtar nu :)

Nej, inget skämt alls, det är bara fakta att Hondan tillhör inte dom snabbaste.
´Men dom andra hade också förlorat antagligen, även om dom hade legat lite före., före Hondan alltså :tummenupp

Moget att köra race mellan bil o mc när bilen har närmare 1000 hästar mot en fireblade LIKSOM CBR 1000RR!!dom kunde lika gärna tagit yamaha yzf 600 thundercat,samma prestanda i dom motorcyklarna ungefär,nej skämt åsido,men R1,gsx-r1000 och ZX-10 går faktiskt bättre än 1000rr rakt fram,och det är faktiskt märkbart,jag skulle så gärna vilja se en turbo busa mot en sån här bil,då bilen blir så löjligt förnedrad så man får skratta lite :yoparty

snorre2000 skrev:
erm.. kan nån vänlig själ lägga upp en mirror för min mediaspelare funkar icke. nån kanske vet vad det är för fel? Alltid när jag ska spela upp videos direkt i webbrowsern(firefox) så blir det inget där videon ska spelas. blir bara vitt. Jag har version 10 av mediaspelaren men vet icke mer. och brandväggen är checkad.

Jaaadu snorre det var en svår fråga, hoppas nån annan VÄNLIG MÄNNISKA kan svara på din intelligenta fråga, för det kan inte jag. :huvet

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back