06 CBR1000RR vs 96 Viper

Hojen borde vinna iom att den vann i något annat test mot en 911 GT2 eller GT3.. :tomten

(Har ej sett klippet än .. )

Smäll på en "twin turbo" på hojjen så blir det nog annat ljud i skällan....

Helvetes bil o gå !

Sura jävla Hondamotorcyklar! Hade det varit en Yamaha eller Suzuki så hade bilen garanterat fått pisk :gnissla

undra vad bilen kostar :hihi jo bilen går skit bra men varför alltid jämnföra en stadrad hoj mot värstings trimmad bil :confused: kul och se för den delen dock :)

Vet inte vad jag finner roligast, filmen eller alla tjurskallar som inte kan erkänna att en bil faktiskt KAN piska en MC.
Sitter och skrattar för mig själv när jag läser alla bortförklaringar å MCns vägnar.

Zayn skrev:
Vet inte vad jag finner roligast, filmen eller alla tjurskallar som inte kan erkänna att en bil faktiskt KAN piska en MC.
Sitter och skrattar för mig själv när jag läser alla bortförklaringar å MCns vägnar.

Jo, jag kan nog hålla med dej.. Fast inte den här gången =) En stuntpreppad hojj mot en racepreppad bil? Inget jag vet säkert men med tanke på vad han gör med cykeln i början där så känns det inte som att den är moddad åt rätt håll.

burner skrev:
930HK bil kommer alltid stå sig stark mot 180HK mc :fyllisar
Lite svårt att få ner 930 hk i backen oxå :P
Är förvånad att man inte såg mer rökmoln från däck som bara spann och spann och spann... Nice car..

Nice!!
Finns en film med en trimmad Viper mot några Hayabusa och en zx12..
Bilen håller jämt med en orginal Busa men.. så fort det är trim på hojarna så är det byebye.. Tror bilen hade ca 800hk..

Swedie skrev:
Den där bilen vill jag ha. Okej? :Bugar :yoparty
Om jag får åka med en sväng så kan du köpa den :tummenupp

Klart det finns bilar som drar hojar men det vore som sagt kul att se tex Fürstens 499 Hk Busa mot den där Vipern :D

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back