04 R1 på gata = anus?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
(läs med "skämt" i sinnet)

Rullade ut 04 R1an för att testköra lite och kan härmed konstatera att en 04 R1 bidrar till en hel del arslen i trafiken bara i sig pga hur lätt det är o göra allting (fart, bromsa, svänga osv). Mig inkluderad i arsle-statistiken. Det är svårt att köra under dubbla hastighetsbegränsningen. ;) Närå så dum e jag inte (inte i stan iaf tror jag). Den är sjukt fin på gasen o gången/"handling" e fenomenalt mjuk. :yoparty

Vore det inte för hejdarna på R1an så skulle många newbisar sitta i bakluckan på andra bilar pga de helt enkelt svimmar av den mjuka dock hiskeliga acceleration :D jag hejdade mig dock innan det fanns sådan risk.

Sen att hojen ser ut som den gör gör ju inte mindre... Jag fick typ rätt mycket blickar på mig vid min körning men det var inte av den där "ge fan i det där" attityden utan de hade hakan nere med häpnad över hur bra en pärla som en silver 04 R1 ser ut. :kär

Sånt här brukar väl kanske egentligen höra till vårkanten men det är 1 år sedan nu som jag körde på gata och det var i USA (Kalifornien). Så det är aningen annorlunda om man säger så... mindre poliser o trafik generallt här. :p sen var det även 2 år sedan jag rullade senast med hoj här i stan utöver nån annan testkörning av brorsans moppe. :hihi

Sen lite åsikter om R1ans drevning. Vissa tycker att den är lite 'mesig'. Man tycker kanske det inte drar nånting... men ack, skenet bedrar! Ja sfär på din egen död (höhö) att utnyttjar man varvtalen rätt så är hojen inte alls som vissa säger ("äh den här går ju inte o wheela med, yada yada" o tjena...).

Iofs visste jag väl redan att hojen e grym på alla sätt då jag oxå råkar ha en 04 R1 racehoj... men detta var en skildrig på hur gatåkandet är med en 04 R1. Jag satt iaf mallig o nöjd på hojen precis som vilken annan sporthojsfåne som helst på sin nytvättade pärla.

Nån annan här med en 04 R1 eller 04 båge i sig (sporthoj) som har nått att säga om sin hoj?

jag kommer greja dejts all da time yo! brudarna svimmar! iaf drog de upp tröjan :p snart iaf, av vindpusten förbi dom he he :hihi

Nä nu ska jag till doktorn o be dom radera allt minne av dagens körning (nä ska iaf dit o stoppa upp foten i ...), då jag förnekar allting som jag gjort idag.. dock ifall en tjej frågar "shit va ball den där killen var här om dagen, han vill jag bara träffa asså bah" (fjortisvarning). suck.. nä nuså! hojen är parkerad o inväntar diverse pinaler o grejs.

Swedie skrev:

Rullade ut 04 R1an för att testköra lite och kan härmed konstatera att en 04 R1 bidrar till en hel del arslen i trafiken bara i sig pga hur lätt det är o göra ///killen var här om dagen, han vill jag bara träffa asså bah" (fjortisvarning). suck.. nä nuså! hojen är parkerad o inväntar diverse pinaler o grejs.

tyst med dig, vi som e utan hoj blir ändå inte det minsta avundsjuka... :fatta!

Vet inte om jag ska svara på den här tråden men vill iaf säga att jag hade en 04:a under en dag. Jag tyckte det var svårt att på vanlig väg utnyttja varvtalet (13500 vare va?). Man sugs liksom med utan att märka att det går
j-ligt fort...
Över 11000 hade jag svårt att hålla mig kvar med vänsterhanden, kopplingen till nästa växel blev alltid dålig.... men som sagt är ju jag nybörjare oxo....
Fin eren iaf... summan av kardemumman blev att jag 2 veckor senare köpte en r1:a 00....

:)

Swedie skrev:
Iofs visste jag väl redan att hojen e grym på alla sätt då jag oxå råkar ha en 04 R1 racehoj...

Vad ska du med gathoj till :confused: med den blir du inge snabbare på banan :banana
Sälj åbäket till mig så slipper jag åka till Tysklandet o hämta en :tungan

Gemet skrev:
Vet inte om jag ska svara på den här tråden men vill iaf säga att jag hade en 04:a under en dag. Jag tyckte det var svårt att på vanlig väg utnyttja varvtalet (13500 vare va?). Man sugs liksom med utan att märka att det går
j-ligt fort...
Utnyttjar man en modern sporthoj som R4:ans varvtal fullt ut så gör man sig skyldig till ett brott som lätt kan ge fängelse, oavsett vilken väg man kör på och oavsett vilken växel man har i, så det kanske inte är så konstigt. :)

04 R1 på gata = anus? :confused:

Blir det bra om alla "immiterar moppefucko" :va

Warburton skrev:
Utnyttjar man en modern sporthoj som R4:ans varvtal fullt ut så gör man sig skyldig till ett brott som lätt kan ge fängelse, oavsett vilken väg man kör på och oavsett vilken växel man har i, så det kanske inte är så konstigt. :)

Helt rätt , tror det är 150 på ettan? eller har jag fel??

2 st!?! Sicket okynnesköpande av 04-rettor!

Får väl gratulera då :)

Gemet skrev:
Helt rätt , tror det är 150 på ettan? eller har jag fel??
164 tror jag. o ne jag har inte testat på gathojen. så fort vågar jag inte köra :D

att jag skrev "Anus" vet ju alla som sett sketchen bra eller anus i en viss TV serie. Frågetecknet tillkom då jag funderar på om en 04 R1 verkligen är nått att ha på gata. Det är bara för mycket tycker jag. På bana så äre den underbar. Säger inte att jag vill ha mindre hästar på gata, men det behövs absolut inte hojtillverkarn gör nya hojar med mer hästar.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph