(0.o)lovlig körning

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Igår var jag o dököttet iväg och slog till på en kärringhoj. Hon tyckte det räckte med en 600 som förstahoj. Eftersom febern slog till i fredags och sitter kvar ännu så blev det ingen knix idag. Fick det bli lite övningskörning för henne istället.

Gick väldigt bra för att vara första gången hon rullade själv. För första/sista gången hon körde moppe parkerade hon den i en jordhög. ;)

Farten ökade ju varmare hon blev i kläderna.

IMG_1861 (1024x855).jpg

[YOUTUBE-ID]BKTCdYcqBgg[/YOUTUBE-ID]

Nästa träningspass blire knäskrap, burnout, testa toppfarten och slanga. :cdevil

Mycket imponerande körning om det är första gången, som jag redan skrivit - snart är du degraderad till sponsor, däckkrängare (och hennes bitch är du redan :hihi ). :yoparty

Hon är ju hästtjej, så det kan vara lättare att kontrollera en gixxer mot en 500kg köttbit med hjärna som en ärta. :hihi

Annars är det alla till en början skräckfyllda timmar bak på hayabusan som har härdat henne. ;)

Hon var tvungen o ha skinnställ för att få åka med bakpå på bana. Hon köpte 2 delat förra året men det satt inte riktigt bra. Sen i vintras slog hon till o beställde helställ o lite annat från fc-moto. Helställ är bäst tycker iaf jag.

Och nu i helgen var det dags att ta steget från passagerare till förare. :)

Mkt bara och redan skinnställ? Wow! :tummenupp

som en valnöt.. faktiskt :rolleyes:

Hon kör bättre än mig iallafall vilket visserligen inte är så svårt :glömdet:D

Hon är ju hästtjej, så det kan vara lättare att kontrollera en gixxer mot en 500kg köttbit med hjärna som en ärta. :hihi

Annars är det alla till en början skräckfyllda timmar bak på hayabusan som har härdat henne. ;)

No fear Är ju bara förnamnet för frugan din:DSitta bakom dig och härdas, om några år kör hon 3/4 delar av din kapacitet och vi andra får se upp:)

Lär nog bli några SMC körningar på åsen för henne nästa år + alla knix på gröndal.. 1.30 på åsen ska hon köra redan nästa år, så äre bara.. :tummenupp

Kanske tur att hon köpte en kärringhoj istället för att köpa din oturshoj gabor.. :gnissla ;)

Verkar som att hennes "första körning" är mer populär på youtube än när det sprutar eld o slår gnistor om min gixxer.. :va

Lär nog bli några SMC körningar på åsen för henne nästa år + alla knix på gröndal.. 1.30 på åsen ska hon köra redan nästa år, så äre bara.. :tummenupp

Kanske tur att hon köpte en kärringhoj istället för att köpa din oturshoj gabor.. :gnissla ;)

Verkar som att hennes "första körning" är mer populär på youtube än när det sprutar eld o slår gnistor om min gixxer.. :va

The power of 600... det är bara att följa strömmen.

Hahaha ja det skulle inte vart lätt för mig att förklara varför hon som nybörjare klarar av att hålla den på hjulen när jag inte gör det :D

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back